Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروزی گفت: بخش موقوفه سیف الدوله ملایر همچنان پیشتاز در ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی است.

 «حمیدرضا نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تابحال بیش از ۳۰۰ بیمار کرونایی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر  خدمات درمانی دریافت کرده اند،

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر افزود:  طی چند هفته اخیر تجهیزات پزشکی و درمانی و پیشگیرانه از جمله ماسک سه لایه،ماسک n95،برانکارد،دستگاه طب سنج،دستگاه اکسیژن سنج و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...تهیه  و در خدمت همشهریان در اختیار مجموعه بهداشت درمان شهرستان قرار گرفته است  شد که  ارزش خدمات ماسک و... حدود ۷۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی افزود:  بخش درمانی مذکور علاوه بر همشهریان عزیز پایلوت بیماران حاد کرونایی برای شهرهای جنوب استان نیز بوده. است.

نوروزی با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی اداره اوقاف شهرستان ملایر نسبت برنامه های خود را داشت گفت:پخش زیارت اربعین در جوار آستان مقدس امامزاده عبدالله ملایر(بدون حضور زائرین)مساعدت و مشارکت در طبخ و توزیع حدود ۲۰۰۰ پرس غذای گرم جهت توزیع در مناطق کمتر برخوردار از جمله برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در اربعین حسینی بود.

وی مساعدت و مشارکت با برنامه محوری و شاخص شهرستان در زمینه اسپیس،بنر،غرفه سلامت، -همکاری و مساعدت با برخی از هیئات مذهبی در زمینه هایی همچون بنر،ارزاق و...-همکاری و مساعدت با موکب حضرت فاطمه(س) در زمینه تجهیزات سازه ای و داربست-ارائه محتوا در فضای مجازی مناسب دو بقعه؛امامزاده عبدالله و تکیه ابالفضل ملایر که برای این تعداد برنامه نیز 50 میلیون تومان هزینه شد  که همه هزینه ها در راستای نیت واقف و از محل موقوفات بوده است.

 

 

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: خدمات دهی شهرستان ملایر اوقاف و امور خیریه اداره اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از اتمام عملیات ساخت پارکینگ در محله چهل اختران و نزدیکی بقاع متبرکه این محله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مجید متین‌فر امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جلسه هیئت مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف بوجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه حرم و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته شده است.

کد خبر 748815

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی