Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@09:28:27 GMT

آغاز فعالیت سرویس وانت سنگین اسنپ در شیراز و مشهد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۶۸۶۰

آغاز فعالیت سرویس وانت سنگین اسنپ در شیراز و مشهد

اسنپ از فعال شدن سرویس وانت سنگین در شهرهای مشهد و شیراز خبر می‌دهد. پیش از این سرویس وانت سنگین در تهران فعال شده بود و حالا شما می‌توانید در شهرهای مشهد و شیراز هم از این خدمت برای بارهای پر وزن و حجیم خود استفاده کنید. 

سرویس وانت سنگین همانند وانت سبک در سوپر اپلیکیشن اسنپ در قسمت «وانت» قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای جابجایی بارهای سنگین تا سقف ۳۸۰۰ کیلوگرم (مطابق با سقف مندرج در کارت ماشین وانت نیسان) می‌توانید با مراجعه به سوپر اپلیکیشن اسنپ و انتخاب گزینه «وانت» و سپس «وانت سنگین» از آن استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید به طور همزمان چند درخواست وانت را در اپلیکیشن اسنپ ثبت کنید. 

اسنپ به عنوان هدیه، تخفیفی برای اولین استفاده از سرویس وانت سنگین در نظر گرفته است. کاربران شهر مشهد با وارد کردن عبارت mashhadhv و کاربران شهر شیراز با وارد کردن عبارت shirazhv در اولین درخواست وانت سنگین مبلغ ۳۰هزار تومان تخفیف دریافت می‌کنند. این کد تا تاریخ ۳ آبان معتبر است. 

به گزارش روابط‌عمومی اسنپ، به زودی سرویس وانت سنگین در دیگر شهرهای ایران در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین در حال حاضر سرویس وانت سبک در شهرهای تهران، کرج، شیراز، مشهد، اصفهان، اهواز، تبریز و قم فعال است. 

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد رضا شجریان کرونا قیمت دلار پرسپولیس اسنپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فرامرزی به عنوان رایزن جدید ایران در کاراکاس امروز شنبه هشتم اردیبهشت با حضور سفیر ایران در محل سفارت فعالیت‌های فرهنگی خود را آغاز کرد.

در این مراسم حجت الله سلطانی سفیر ایران در کاراکاس بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و همکاری با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد.

فرامرزی نیز به تشریح برنامه‌های خود در اداره رایزنی پرداخت و ابراز امیدواری کرد در دوره خود از هیچ تلاشی در جهت ارتقای روابط فرهنگی میان تهران و کاراکاس فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090220 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • دانشمندان سن آتشفشان‌ها را در قمر آیو تعیین کردند
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد