Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مختار احمدی معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۲۶ هزار و ۵۲۲ فقره درخواست تسهیلات برای کمک به  اشتغال ۳۲ هزار و ۲۰۶ نفر در سامانه کارا این اداره کل از ابتدای شیوع کرونا ثبت شده است.

او جایگاه استان کرمانشاه را از نظر پرداخت تسهیلات نسبت به درخواست‌ها در کشور چهارم اعلام کرد و گفت: کرمانشاه بین استان‌ها رتبه ششم سهمیه تسهیلات دارد و باید توجه کنیم سهیمه تسهیلات براساس تعداد بیمه‌شدگان و کد کارگاهی است و از این نظر استان در کشور عملکرد قابل توجهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیشترین در خواست تسهیلات کرونا را در بخش حمل و نقل درون شهری، سازمان صنعت و معدن و تجارت و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد و توضیح داد: بانک‌های ملی، ملت و صادرات بیشترین پرداخت تسهیلات کرونا در استان داشته‌اند.

تمدید ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات کرونا تا پایان مهر

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ثبت نام برای اخذ تسهیلات کرونا تا آخر مهر تمدید شده است، از ۱۴ رسته اصلی و ۴۵۰ زیر رسته شغلی خواست برای ثبت نام به سامانه "کارا" اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند چرا که امکان دارد دیگر این مهلت تمدید نشود و افراد متضرر شوند.

احمدی گفت: اسامی رسته‌های اصلی و زیر مجموعه آن‌ها که می‌توانند برای دریافت تسهیلات کرونا اقدام کنند در سایت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و افراد می‌توانند به آن مراجعه و ثبت نام کنند.

بنابر اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، جمعیت فعال استان ۳۹۴ هزار نفر و آمار بیکاران آن ۱۳۲ هزار نفر است. نیمی از افراد جویای کار استان دانش آموخته دانشگاهی هستند.

اکنون هزار و ۲۷ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال در استان وجود دارد که ۳۰ هزار و ۲۸۴ نفر در آن‌ها مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف و بازاریان تسهیلات بانکی تعاون کار و رفاه اجتماعی کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تسهیلات کرونا اداره کل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از وصل‌شدن آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق تحت تاثیر سیلاب استان خبر داد.

مهدی دوستی، امروز شنبه ۸ اردیبهشت با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متاثر ۷۲۰۰ نفر درگیر پیامدهای سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستاها بصورت موقت برطرف شده است.

وی ادامه داد: اکیپ های عملیاتی از مرکز استان و شهرهای همجوار در کنار اکیپ های مستقر در شهرستان زیرکوه در سه شبانه روز بصورت مستمر تلاش نموده و با توجه به خرابی جاده های مواصلاتی و خساراتی که برای شبکه برق شهرستان پیش آمد، آبدار شدن روستاها با مشکلاتی همراه شد که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران قطع آب روستاها مرتفع گردید.

دوستی با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب بصورت دقیق هستند تصریح کرد: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است که باید برخی از خطوط انتقال آسیب دیده بصورت ویژه اصلاح شود تا در تابستان مشکلی برای تامین آب شهروندان نداشته باشیم.

مدیرعامل آبفای استان خراسان جنوبی ادامه داد: حساس ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته است ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم بصورت جدی آسیب دیده است .

وی بیان کرد: در حال حاضر آب موردنیاز شهروندان تنها از یک خط تامین می گردد. لذا  اصلاح این خطوط قبل از  تابستان بسیار حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی