Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:19:44 GMT

بهسازی معابر بازار تبریز با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۷۳۲۰

بهسازی معابر بازار تبریز با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج شهین‌باهر با بیان این مطلب افزود: بازار تاریخی تبریز به عنوان بزرگترین سازه مسقف جهان در بافت مرکزی شهر واقع شده و یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری شمالغرب به شمار می‌رود.

او ادامه داد: شهرداری تبریز در راستای احیا و ساماندهی این بازار که همواره یکی از نیازها و مطالبات اصلی اصناف و بازاریان است، اقدام به کف‌سازی، جداره‌سازی و احداث سردرب‌هایی در نقاط مختلف بازار قدیمی تبریز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهین‌باهر با قدردنی از همکاری خوب اصناف بازار در اجرای این پروژه، بیان کرد: ساماندهی تیمچه و بازارهای قندفروشان، حرمخانه، سرای جعفریه، کلاهدوزان، سیگارفروشان، رهلی بازار، دلاله زن بزرگ و کوچک، تیمچه مجیدیه، مظفریه، قیز بستی، دباغ‌خانه و بازار امیر از جمله مکان‌هایی هستند که هدف پروژه کف‌سازی قرار گرفته است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به جداره سازی در بازار نیز اشاره کرد و گفت: ۶ هزار و ۴۸۷ متر مربع جداره سازی با اعتبار ۴ میلیارد ۷۹۵ میلیون ریال در راسته بازار قدیم و جدید، بازار صادقیه تا ورودی قندفروشان، بازار یمن دوزان، بازار دلاله زن بزرگ و کوچ، حرمخانه، کلاهدوزان و بازار کفاشان صورت گرفته است.

شهین‌باهر خاطرنشان کرد: این اقدامات تلاشی برای افزایش زیبایی بصری هر چه بیشتر در این مجموعه تاریخی و فرهنگی همچنان تداوم دارد.

کد خبر 5045243

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار تبریز شهردار تبریز ایرج شهین باهر ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با تدبیر اندیشیده شده در بخش طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی مربوط به طرح‌های اولویت دار استان هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
منتظری افزود: در بخش دیگری هم ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب تخصیص یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم