Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ در روز پایانی بازار نقل و انتقالات با کاوانی قرارداد امضا کردند ولی برخی موافق این انتقال نیستند. 

هری ردنپ اعتقاد دارد منچستریونایتد پس از امضای قرارداد با ادینسون کاوانی دست به یک قمار بزرگ زده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، مهاجم تیم ملی اروگوئه به عنوان بازیکن آزاد به تیم جدیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پیشین تاتنهام نسبت به بازیکن جدید منچستریونایتد بدبین است. 

فکر می کنم همه می دانید که من از هر گاهی دوست دارم دست به قمار بزنم... ولی نه چیزی شبیه به آن که منچستریونایتد با جذب ادینسون کاوانی انجام داد. حتی قبل از باخت سنگین هفته قبل برابر تاتنهام مشخص بود که آن ها به بازیکنان جدید نیاز دارند. نکته نگران کننده این است که برخی از آن ها رفع تکلیفی بود. اما به عقیده من جذب کردن کاوانی 33 ساله با دستمزد بیش از 200 هزار پوند در روز پایانی نقل و انتقالات نشانی از درماندگی بود. من افرادی را می شناسم که از هشت هفته قبل به من می گفتند او مایل است به انگلیس بیاید. وقتی از دستمزدش مطلع شدم، فقط برای آن ها آرزوی موفقیت کردم. اگر او بازیکنی بود که یونایتد به جذبش علاقه داشت، چرا اینقدر دیر این کار را انجام داد؟ کاوانی سال ها بازیکن بزرگی بوده است و اگر هنوز هم عطش و استعداد را در خود داشته باشد، برای آن ها خوب کار خواهد کرد. امیدوارم به خاطر اوله گونار سولسشر هم که شده جواب بدهد چون آن ها دیگر حق لغزش در بازی ها همچون بازی با تاتنهام را ندارند. 

ردنپ به تازگی گفته بود تاتنهام می تواند مدعی قهرمانی در فصل 21-2020 باشد؛ او هیچ نکته عجیبی در این ادعا نمی بیند.

به خاطر این که گفتم تاتنهام می تواند یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل باشد مورد طعنه قرار گرفتم ولی کجای این حرف عجیب است؟ کاملا واضح است که قرار نیست مثل لیورپول فصل گذشته، کسی قاطعانه جام را از آن خود کند. چیزی که واضح است، رقابت درون تیمی بالا برای هر پست در تیم ژوزه مورینیو است. 

همچنین بخوانید:

 ادینسون کاوانی: بعد از مشورت با آندر هررا با منچستریونایتد توافق کردیم؛ شانس بازی در فوتبال انگلیس برای من جذاب بود

دوایت یورک: با حضور کاوانی، خط حمله منچستریونایتد میان بهترین ها قرار می گیرد

دیمیتار برباتوف: منچستریونایتد باید یک مدافع میانی جذب می کرد؛ کاوانی می تواند گل های زیادی بزند

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد بوده و این کاپیتان پرتغالی یکی از مهره‌های بوده تیم اریک تن‌هاخ است.

قرارداد فرناندز با یونایتد دو سال پیش تا ژوئن 2026 تمدید شد و در روزهای پایانی فصل 24-2023 از او سوال شد که برای آینده‌اش که برنامه‌ای دارد.

فرناندز تایید کرد که در حال حاضر به موضوعی به غیر از فینال جام حذفی و یورو فکر نمی‌کند اما به نوعی تایید کرد ضمن علاقه از سمت باشگاه، هنوز با پیشنهادی مواجه نشده است.

برونو فرناندز درباره آینده خود در منچستریونایتد گفت:"در حال حاضر به چیزهای دیگر فکر نمی‌کنم. مشخص است که این فقط به من بستگی ندارد، اینطور نیست؟ یک بازیکن همیشه باید بخواهد اینجا باشد، اما در عین حال شما به عنوان یک باشگاه باید بخواهید که او بماند. در حال حاضر، احساس می‌کنم از سوی هر دو طرف چنین چیزی وجود دارد."

او درمورد اینکه احتمال دارد در یونایتد نماند، گفت:"اگر بخواهم خیلی صادق باشم، باید بگویم که اگر نخواهم در لیگ جزیره به کارم ادامه دهم، تا بعد از یورو به آن فکر نمی‌کنم، چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکزم را از فینال جام حذفی و یورو دور کند، چون در حال حاضر هیچ چیز مهم‌تر از این نیست."

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ