Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:40:28 GMT

مسی ۶ گل تا «پله» و ۳۸ گل تا «علی دایی»

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۷۴۲۷

مسی ۶ گل تا «پله» و ۳۸ گل تا «علی دایی»

به گزارش ایرنا، «لیونل مسی» در ورزشگاه بدون تماشاگر و ساکت بومبونرا که در جهان به عنوان یکی از ورزشگاه‌های مخوف به شمار می‌رود، در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل ونزوئلا به میدان رفت و توانست در دقیقه ۱۲ از روی یک ضربه پنالتی تیمش را به گل برساند و با همین تک گل باعث شد تا آرژانتین پیروز این میدان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فوق ستاره پس از گلزنی در این دیدار، گفت: پیروزی در اولین بازی برای ما خیلی مهم بود چرا که همه می‌دانند،  مسابقات انتخابی جام جهانی چقدر سخت است. همه دیدارهایی که پیش روی ما است، سخت خواهد بود. به دلیل اینکه مدت‌ها کنار هم نبودیم، نتوانستیم در سطح بالایی باشیم که این موضوع طبیعی است.

گل پیروزی بخش مسی، هفتاد و یکمین گل او برای تیم ملی آرژانتین بود. او این آمار را در ۱۳۹ بازی بدست آورده است. بهترین گلزن تیم ملی آرژانتین در سال ۲۰۱۶ از ۵۴ گل «گابریل باتیستوتا» پیشی گرفت و در حال حاضر در حال افزایش این رکورد در کشورش است.  

مسی هم‌اکنون یازدهمین گلزن برتر در رده تیم‌های ملی است. این بازیکن ۳۳ ساله تنها ۶ گل تا رسیدن به رکورد مهاجم افسانه‌ای برزیل فاصله دارد و با رسیدن مسی به رکورد ۷۷ گل، او لقب برترین گلزن آمریکای جنوبی را به خود اختصاص می‌دهد.  

«علی دایی» در جدول برترین گلزنان رده ملی ۱۰۹ گل به ثمر رسانده و هم اکنون در صدر جدول است. مسی ۳۸ گل و «کریستیانو رونالدو» هشت گل تا رسیدن به رکورد کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان فاصله دارند.

برچسب‌ها کریستیانو رونالدو لیونل مسی پله علی دایی تیم ملی آرژانتین آمریکای جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لیونل مسی پله علی دایی تیم ملی آرژانتین آمریکای جنوبی کریستیانو رونالدو لیونل مسی پله علی دایی تیم ملی آرژانتین آمریکای جنوبی اخبار کنکور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • تصاویر هوایی از تظاهرات بزرگ ضد دولتی در آرژانتین
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟