Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:23:39 GMT

مبارزه با کرونا فقط با خواهش امکان پذیر نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۷۷۲۷

مبارزه با کرونا فقط با خواهش امکان پذیر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی، روز یکشنبه در ارتباط زنده تصویری، با اشاره به همراهی تمامی دستگاه ها که بتوانند اربعینی متفاوت را برگزار کنیم که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده بودند، افزود: از نیروی انتظامی نیز تشکر می کنم که توانستند به خوبی از راهپیمایی ها جلوگیری کنند.

وی ضمن عرض تسلیت به خاطر فوت استاد شجریان، گفت: از خانواده استاد تشکر می کنم که در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی با ما همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی ادامه داد: دیروز برای اولین بار به دلیل غیب در جلسه ستاد ملی کرونا که باعث شده بود احساس کنند بنده مبتلا به کرونا شده ام. در حالی که بعد از انجام تست مشخص شد مبتلا نبوده ام.

وی افزود: روز گذشته در جلسه ستاد ملی اتفاقات زیادی افتاد. من مدت ها است که می گویم برای مبارزه با یک اپیدمی، فقط خواهش و توصیه مشکل گشا نیست. البته نباید از شیوه های پلیسی برای برخورد با تخلفات بهداشتی استفاده شود.

وزیر بهداشت ادامه داد: ما هفت هزار کارشناس بهداشت محیط داریم که برای همه اماکن عمومی، کافی نیست. در این دوره تقاضا کردیم از بسیج و سایر دستگاه های نظارتی برای پیشبرد برنامه های نظارتی در حوزه مبارزه با کرونا استفاده کنیم.

تکمیل می شود...

کد خبر 5045245

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید نمکی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن آنفلوانزا سیما سادات لاری کووید 19 علیرضا زالی آمار کرونا سالمندی تغذیه ویروس آنفلوانزا اپتومتری سازمان بیمه سلامت دیابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟