Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید برآنکه اکنون کمبود ماسک در استان احساس نمی‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه هر روز یک کارگاه و کارخانه جدید تولید ماسک در استان راه‌اندازی می‌شود لذا ما هیچ کمبودی در زمینه ماسک نداریم.

دکتر "علی اسدی‌پور" در گفت‌وگو با ایسنا، درباره توزیع داروخانه‌ای واکسن آنفلوآنزا گفت: هنوز توزیع داروخانه‌ای واکسن آنفلوآنزا در استان کرمان آغاز نشده است و زمان توزیع داروخانه‌ای آن نیز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد زمان مناسب تزریق واکسن آنفلوآنزا اظهار کرد: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا ۱۵ شهریورماه لغایت ۱۵ مهر است ولی به این معنی نیست که زدن آن بعد از این تاریخ اثر ندارد و اینکه گفته می‌شود تا قبل از نیمه اول مهر این واکسن زده شود برای این است تا فرد از همان ابتدای مهر نسبت به این ویروس مصون شود زیرا آنفلوآنزا از ابتدای مهر شیوع پیدا می‌کند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید برآنکه اکنون کمبود ماسک در استان احساس نمی‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه هر روز یک کارگاه و کارخانه جدید تولید ماسک در استان راه‌اندازی می‌شود لذا ما هیچ کمبودی در زمینه ماسک نداریم.

وی درباره اینکه آیا کمبودی در ماسک جراحی و لباس حفاظتی برای کادر درمان داریم؟ اظهار کرد: هیچ کمبودی در این زمینه در استان نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماسك واکسن آنفلوانزا معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی توزیع داروخانه ای واکسن آنفلوآنزا ماسک در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

منبع: ایفدانا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد