Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه منچسترسیتی لیونل مسی را فراموش نکرده و هواداران بارسلونا این فصل را با تشویش و نگرانی جدایی کاپیتان تیمشان سپری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باعث شد تا هواداران بارسلونا نفس راحتی بکشند و مطمئن باشند که لیونل مسی حداقل یک فصل دیگر در این تیم باقی خواهد ماند اما این نگرانی و تشویش در طول فصل طرفداران را آزار خواهد داد چون احتمال جدایی فوق ستاره آرژانتینی در پایان فصل بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه‌های «Goal Spain» و «The Athletic» اعلام کرده‌اند مصاحبه پرشور لیونل مسی مبنی بر ارائه تمامی توانمندی‌هایش برای موفقیت بارسلونا در فصل جاری به این خاطر است که او می‌داند در فصل نقل و انتقالات تابستان 2021 بازیکن آزاد محسوب می‌شود و می‌تواند به منچسترسیتی یا هر باشگاهی که دوست دارد، منتقل شود.

باشگاه منچسترسیتی همه تلاش خود را انجام داد تا لئو مسی را جذب کند اما بهترین بازیکن جهان با بند فسخ 700 میلیون یورویی مواجه بود و توانایی پرداخت آن به بارسلونا وجود نداشت. مهم‌ترین عامل در انتقال فوق ستاره آرژانتینی به جمع سیتی‌زن‌ها حضور پپ گواردیولا در کسوت سرمربی این تیم است. بهترین فوتبال دوران حرفه‌ای مسی با گواردیولا سپری شد و او دیگر نتوانست به‌اندازه زمانی که گواردیولا در بارسا سرمربیگری می‌کرد، به جام‌های متعدد دست یابد. 

موضوع مهمی که امکان دارد باعث جدایی لئو از بارسا نشود، احتمال جدایی گواردیولا از منچسترسیتی است. سرمربی اسپانیایی پیامی واضح را از سران منچسترسیتی با این مضمون دریافت کرده که وضعیت خود را برای تمدید قراردادش روشن کند تا اگر تصمیم قطعی برای ماندن در این تیم ندارد، بررسی‌ها برای انتخاب جانشین او آغاز شود. بسیاری از فوتبال‌دوستان علاقه‌مند هستند تا نمایش فوق ستاره آرژانتینی را در لیگ برتر انگلیس تماشا کنند و احتمال دارد با تأخیری یک ساله این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: بارسلونا پپ گواردیولا منچسترسیتی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

منچسترسیتی طی 20 بازی اخیر آمار 16 برد و 4 تساوی را به ثبت رسانده است. آن‌ها طی سال‌های گذشته در مسیر جاه‌طلبی خود امید و رویاهای بزرگی را از بین برده‌اند. 

دانلود (110.1MB)

دیگر خبرها

  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد