Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: عدم تامین کافی مواد اولیه مورد نیاز و پرداخت نشدن مطالبات واحدهای تولیدی مشکلات اصلی ۳۱ واحد صنعتی و کارگاه تولیدی ماسک در استان قزوین محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

عزیزالله افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، عدم تامین کافی پارچه مورد نیاز با نرخ مصوب را مشکل اصلی تولیدکنندگان ماسک بهداشتی در استان قزوین دانست و اظهار داشت: همچنین وصول نشدن بخش زیادی از مطالبات واحدهای تولیدکننده ماسک و طولانی بودن روند وصول مطالبات از دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از دیگر مشکلات واحدهای تولیدی ماسک در استان به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین حذف برخی از واحدهای تولیدکننده صنعتی از فهرست دریافت پارچه از شرکت مرجع تولیدکننده پارچه ماسک توسط وزارت‌خانه هم از دیگر دلایل کاهش ماسک در استان قزوین است که در حال پیگیری برای احیای سهمیه این واحدها هستیم.

افضلی همخوان نبودن پارچه‌های توزیع‌ شده با برخی از دستگاه‌های تازه راه‌اندازی شده را از مشکلات دیگر تولیدکنندگان ماسک در قزوین برشمرد و ادامه داد: همچنین سیم لازم برای تولید ماسک به دلیل افزایش قیمت مفتول قدری گران شده است که باید در این مورد هم یارانه‌هایی برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به تخصیص نیافتن پارچه «ملت» به تولیدکنندگان ماسک در استان قزوین گفت: این پارچه که وجود آن برای ساخت ماسک فیلتردار لازم و ضروری است، در حال حاضر در اختیار تولیدکنندگان ماسک قرار نمی‌گیرد.

استفاده نکردن از ماسک عامل اصلی ابتلا به کرونا در قزوین استقزوین| متخصص بهداشت حرفه ای: فقط در مناطق پرازدحام از ماسک استفاه کنیداستفاده از ماسک برای کارمندان قزوینی اجباری شد

افضلی با بیان اینکه بخشی از کاهش میزان تولید ماسک در برخی واحدهای تولیدی به کمبود تقاضا در بازار برمی‌گردد، افزود: برای نمونه برخی از تولیدکنندگان ماسک‌های تولیدی خود را با بسته‌بندی مناسب ارائه نمی‌کنند که همین نقص سبب می‌شود که ماسک‌های آن خریداری نشده و مجبور به کاهش تولید شوند.

وی با ذکر اینکه روزانه 500 هزار عدد ماسک در واحدهای صنعتی و صنفی استان قزوین تولید می‌شود، ادامه داد: از این تعداد 350 هزار ماسک توسط تولیدکنندگان صنعتی و 150 هزار ماسک توسط تولیدکننده‌های صنفی تولید می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارگاه تولیدی استانداری قزوین تولید ملی کارگاه تولیدی استانداری قزوین تولید ملی ماسک در استان قزوین تولیدکنندگان ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) پرواز با بال‌های پارچه‌ای

(تصاویر) پرواز با بال‌های پارچه‌ای

دیگر خبرها

  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • (تصاویر) پرواز با بال‌های پارچه‌ای
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور