Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری، جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی مستقر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان ایرانشهر ۱۲۵ تن شکر قاچاق فاقد مجوز‌های لازم را به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در بازرسی از ۵ دستگاه خودرو کشف و ۵ نفر متخلف را به مراجع قضائی معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی، افزود: درعملیاتی دیگر ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان و ایرانشهر در بازرسی از ۳ دستگاه کامیون حمل سوخت ۷۰ هزار لیتر قیر قاچاق خارج از عرضه توزیع را به ارزش ۵ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال کشف و ۳ متخلف را پس از شناسایی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سردار طاهری گفت :کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را از ۱۶ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال اعلام کردند.

کشف ۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دشتیاری

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری از توقیف یک دستگاه خودرو مینی بوس ایسوزو حامل کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا صیاد اربابی گفت: ماموران پاسگاه باهوکلات شهرستان دشتیاری به یک دستگاه مینی بوس که در حال تردد در مسیر این شهرستان بود مشکوک و آن را متوقف می‌کنند.

او تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو متوقف شده تعدادی کالای قاچاق شامل تعداد ۲۲۸ قطعه لنت ترمز خودرو لندکروز، ۱۰۴ عدد قفل آویز، ۱۳۲ عدد پیچ گوشتی، ۴ دستگاه آبمیوه گیری و ۱۲ عدد روکش صندلی خودرو به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی دشتیاری اظهار کرد: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف کالای قاچاق پلیس سیستان وبلوچستان قاچاق کالا و ارز میلیارد ریال کالای قاچاق ۵ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!

تین نیوز

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا لطفی گفت: پرونده قاچاق لوازم یدکی خودرو به ارزش یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

لطفی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

وی ادامه داد: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۹۰۰ میلیون ریال برابر ارزش خودرو حامل کالا و در مجموع به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

این مسئول اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد خودرو را به ظن قاچاق توقیف و پرونده محموله قاچاق کشف شده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان