Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی علی نژاد در پایان مجمع انتخابات فدراسیون دوومیدانی گفت: خیلی خوشحالم که بعد از مدتها تکلیف انتخابات این فدراسیون مشخص شد. رقابت بسیار نزدیکی بود و فکر می کنم و برگزاری انتخابات اینچنینی موید این است که مهندسی در انتخابات وجود ندارد. تاکید من به رئیس جدید و سایر کاندیداها این بود که باید کنار هم باشند و کنار هم کمک کنند که دوومیدانی ایران در چهار سال آینده شرایط خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد انتخابات فدراسیون شطرنج نیز گفت: انتخابات  این فدراسیون روز ۶ آبان برگزار خواهد شد. بقیه فدراسیون ها هم تایید صلاحیت نامزدها بیاید ما مجمع را برگزار خواهیم کرد. 

علی نژاد ادامه داد: آرامش دوومیدانی بستگی به خانواده این رشته دارد. هم رئیس باید این را در دستور کارش قرار دهد و هم اینکه خانواده دوومیدانی باید این شرایط را فراهم کنند. باید اجازه بدهند که رئیس جدید این شرایط را فراهم کند. رئیس باید به گونه ای شرایط را پیش ببرد که شاهد اتفاقات گذشته نباشیم. 

معاون وزیر ورزش در مواجه با سوالات خبرنگاران در مورد مسائل و اتفاقات فوتبال گفت: اینجا مجمع دوومیدانی است و در مورد فوتبال سوال نکنید.

کد خبر 5045319

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی علی نژاد هاشم صیامی فدراسیون دوومیدانی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال النصر عربستان لیگ کشتی تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال محمود فکری لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پاختاکور ویروس کرونا تکواندو کشتی آزاد کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی