Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نیویورک تایمز، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا پس از بهبودی از کرونا در بالکن ضلع جنوبی کاخ سفید ایستاد و به هوادارانش گفت که حالش خوب است و احساس فوق العاده ای دارد.

اما او قرار بود که به گونه دیگری در هنگام ترخیص از بیمارستان در نظر هوادارانش ظاهر شود که اکنون از آن به «شیرین کاری اجرا نشده» یاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس گزارش نیویورک تایمزدر چندین تماس تلفنی در آخر هفته گذشته از مجموعه ریاست‌جمهوری والتر رید در مرکز پزشکی نظامی ، ترامپ یک ایده ای را به اشتراک گذاشت که در نظر داشت اجرایش کند: هنگامی که بیمارستان را ترک می کند می خواهد در نظر مردم کمی ضعیف به نظر بیاید. اما او دگمه هایش را باز می کند و در زیر پیراهن خود تی شرتی را نشان می دهد که نماد قدرت و سوپرمن خواهد بود.

 البته او در نهایت این شیرین کاری را انجام نداد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ترامپ کاخ سفید سوپرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، الجزایر اقدام جدیدی را برای حمایت از ملت فلسطین در سازمان ملل صورت داده است.

منابع دیپلماتیک به الجزیره اعلام کردند که الجزایر درخواستی را مبنی بر برگزاری جلسه مشورتی غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت بررسی موضوع گورهای دسته جمعی یافته‌شده در نوار غزه ارایه داده است.

بنا بر این گزارش‌ها الجزایر خواسته است که این جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه پیش‌رو برگزار شود.

پیش‌تر نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی گفت: مهم است که تحقیقاتی مستقل در خصوص گورهای جمعی تازه یافته‌شده در غزه صورت بگیرد. جنگ، نظام بهداشتی غزه را ویران کرده است و برخی بیمارستان‌های این باریکه اکنون به گورستان شباهت دارند.

گفتنی است پس از عقب‌نشینی نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه پیکر صدها شهید فلسطینی از گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان ناصر این شهر بیرون کشیده شد.

کد خبر 6096107

دیگر خبرها

  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است