Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:46:05 GMT

سیزدهمین وبینار «جهش تولید» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۸۷۵۲

سیزدهمین وبینار «جهش تولید» برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران سیزدهمین وبینار «جهش تولید» از مجموعه وبینارهای "۱۴ مهارت لازم برای جهش تولید" را برگزار می‌کند.

به  گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "الگوهای نوین فعالیت کاری بانوان"، "تعادل کار _ زندگی" و "نمای کلی مجموعه شبکه بانوان آینده" از جمله محورهای سیزدهمین وبینار جهش تولید است که با تدریس فهیمه محمدی ـ عضو هیات مدیره مجموعه شبا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیزدهمین وبینار "جهش تولید" با شعار هر ایده یک تولید، روز پنجشنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۶ به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در برنامه می‌توانند به لینک http://ocwvc.unreal.iust.ac.ir/rskzxidsna۷۴ و جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامیrailway_society @ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیزدهمین وبینار جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور تیراندازان مازندرانی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر پنجشنبه در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت تیراندازی مازندران که به همراه تیم تیراندازی استان در این رقابت‌ها حضور و مربیگری ورزشکاران را برعهده دارد، اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گفتنی است: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 6095329

دیگر خبرها

  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • سریال «سلمان فارسی» ۱۴۰۵ به پخش می‌رسد
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • تلاش برای پخش سریال سلمان فارسی در سال ۱۴۰۵
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه