Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از ارائه ای ناامید کننده برابر سویا، کومان استانداردهای لازم برای بازی کردن در بارسلونا را به شاگردش یادآوری کرد. 

فرنکی دی یونگ انتقاد رونالد کومان از عملکرد خودش در بازی برابر سویا را پذیرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، بارسلونا در تساوی خانگی 1-1 برابر سویا، برای اولین بار در فصل 21-2020 امتیاز از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومان پس از آن بازی با انتقاد از عملکرد دی یونگ گفته بود:

دی یونگ خوب نبود، همانند بقیه تیم اما این چیزها در فوتبال رخ می دهند. دی یونگ توپ های زیادی را از دست داد و فکر نمی کنم از این بابت خوشحال باشد. او در دو بازی قبلی عالی بود اما متاسفانه امروز این طور نبود.

دی یونگ در آستانه رویارویی هلند با بوسنی در لیگ ملت های اروپا در یک نشست خبری گفت:

مقابل سویا در بالاترین سطح ظاهر نشدم. در آن بازی در حد متوسط بودم. به زودی خواهیم فهمید که در چه فرمی قرار دارم ولی احساس خوبی دارم.  

انگیزه دی یونگ برای ثابت کردن توانایی های هلند به بوسنی

دی یونگ انتظار داشت هم تیمی هایش برای بازی امشب و تقابل روز چهارشنبه برابر ایتالیا آماده باشند. 

باید واقع بین باشیم و انتظار نداشته باشیم هلند حاکم تمامی مسابقات باشد و در همه آن ها به پیروزی برسد. به نظرم ترکیب ما بازیکنان درجه یک و سطح بالای زیادی در اختیار دارد. یکسری استعدادهای جوان هم به تیم ملحق شده اند که می توانند پله های ترقی را طی کنند. ما تیم خیلی خوبی هستیم ولی با توجه به برخی جزییات متوجه می شوید که هنوز هم می توانیم از برخی جهات بهتر شویم. باید از نظر تاکتیکی و در درک خود از مسابقات پیشرفت کنیم. می خواهیم به بوسنی نشان بدهیم که هنوز از قدرتی جادویی برخوردار هستیم. 

همچنین بخوانید:

رونالد کومان: دمبله؟ او در حال حاضر بازیکن بارسلوناست اما خواهیم دید چه پیش می آید 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دیشب در بازی خانگی برابر رئال از امتیاز میزبانی استفاده نکرد و 2-2 متوقف شد. بایرن تا دقیقه 83 با نتیجه 2-1 پیش بود ولی وینیسیوس از روی نقطه پنالتی بازی را برابر کرد. تیم مونیخی به خصوص در 20 دقیقه ابتدایی برتری مطلقی برابر رئال داشت، ولی رفته رفته بازی متعادل‌تر شد.

اریک دایر نتیجه پایانی را ناعادلانه خواند و گفت: «نتیجه تساوی اصلا درست و منصفانه نیست و ما باید برنده می‌شدیم. برای ما این مساوی ناامیدکننده بود، به خصوص که 2-1 هم پیش بودیم و کاملا بازی را تحت کنترل داشتیم. ما شانس‌های گل زیادی خلق کردیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بهتر از رئال بودیم. می‌دانستیم رئال چه حریف خطرناکی است و هر لحظه می‌توانند گل بزنند و همین بلا بر سر ما آمد. آنها از دست ما قسر در رفتند.»

دایر در مورد بازی مقابل جود بلینگام گفت: «فکر می‌کنم اولین بار بود مقابل جود بازی می‌کردم. رئال البته فقط بلینگام نیست و بازیکنان بزرگ زیادی دارد. بازی مقابل رودریگو و وینیسیوس واقعا سخت است و همیشه باید مراقب باشید.»

دیگر خبرها

  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!