Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عبداللهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر این استان ۲۰ صندوق خرد محلی زنان روستایی برای توانمند سازی جوامع محلی از طریق ایجاد بستری مناسب جهت مشارکت جمعی در قالب گروه‌های مختلف اعتباری پس انداز دارد.
وی تاکید کرد: صندوق های خرد محلی از جمله منابع تامین سرمایه و اعتبار مورد نیاز تولید کنندگان روستایی به شمار می روند که با ایجاد و گسترش فعالیت های درآمدزا توسعه جوامع محلی را ممکن می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: ماهیت صندوق خرد محلی زنان روستایی توسعه ای است و این صندوق علاوه بر تامین منابع مالی دیگر خدمات توانمندسازی اجتماعی را هم ارایه می دهد.
عبداللهی یادآوری کرد: ارتقای مهارت های فردی و اجتماعی اعضا از طریق برنامه های آموزشی، تجهیز پس انداز خانوارهای عضو، افزایش درآمد خانوارهای کم‌درآمد با پرداخت وام های کوچک برای انجام فعالیت های درآمدزا، دسترسی آسان به منابع مالی، تقویت خانواده های جامعه زنان روستایی، ایجاد ارزش آفرینی در محصولات تولیدی زنان روستایی و اعضای صندوق ها، کاهش فقر در مناطق روستایی و بین زنان روستایی، از اهداف صندوق های خرد محلی زنان در سطح روستاها است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای صندوق های خرد محلی زنان روستایی در سطح استان توسط صندوق کارآفرینی امید زنجان ۹ میلیارد ریال تامین مالی شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید زنجان تاکید کرد: هم اکنون شهرستان های زنجان، ماهنشان، طارم، سلطانیه خرمدره، ایجرود و ابهر دارای صندوق خرد محلی زنان روستایی هستند.
به گفته عبداللهی، برای این صندوق ها دوره های مختلف آموزشی و دوره حسابداری برای ارکان صندوق و دوره تسهیلگری و آموزش مربیان توسط صندوق برگزار شده است.
وی افزود: در سال‌جاری نیز با همکاری سازمان بهزیستی در صندوق های خرد محلی برای افراد دارای معلولیت تفاهم نامه‌ای منعقد شده که هدف گذاری استان تشکیل ۲ صندوق در شهرستان های زنجان و خرمدره است.
 مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: پس از تشکیل و راه اندازی صندوق خرد محلی زنان روستایی در این شهرستان‌ها، افراد دارای شرایط لازم توسط بهزیستی برای تامین مالی به این صندوق معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اشتغال زایی اشتغال فراگیر زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اشتغال زایی اشتغال فراگیر زنجان معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اشتغال زایی اشتغال فراگیر زنجان اخبار کنکور صندوق خرد محلی زنان روستایی صندوق کارآفرینی امید صندوق های خرد محلی صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز صبح تا اواسط روز شاهد تأثیر گردوخاک عراقی بر برخی مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های غربی و مرکزی خواهیم بود.
به تدریج طی بعد از ظهر به سبب وزش باد‌های جنوبی از شدت گردوخاک کاسته خواهد شد و فردا صبح نیز انتظار خیزش گردوخاک محلی و موقتی با شدت کمتر مورد انتظار است.
همچنین طی بعد از ظهر امروز احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان وجود دارد و در روز سه شنبه سامانه بارشی فعال و فراگیری از سمت جنوب غرب و غرب وارد استان می‌شود و تا اواخر شنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط تا شدید و ریزش تگرگ خواهد شد.
به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.
از امروز تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.
شمال خلیج فارس نیز از اواسط فردا تا پایان هفته مواج و متلاطم است.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۶ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • نحوه پخت نان‌های محلی ترکیه‌ای در یک نانوایی استانبولی (فیلم)
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند