Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ کاظم نظم‌ده روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل بهزیستی همدان بیان کرد: سلامت اداری برخی مواقع تنها حیف و میل و سوء استفاده نیست بلکه اضافه کاری و برداشتن گام های غیر ضروری است.

وی ادامه داد: برای نمونه وقتی می توان حق پرستاری را بافشار دادن یک دکمه برای ۲۸ هزار نفر واریز کرد چرا باید این رقم را ابتدا در اختیار ستاد استان سپس حوزه شهرستان و مجتمع قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رییس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور افزود: در این صورت به علت سالم نبودن سیستم، یک معلول پس از گذشت سه ماه در تماسی از نرسیدن حق پرستاری گلایه مند می‌شود در حالیکه سه ماه پیش این پول به حساب ستاد واریز شده است.

نظم ده اظهار داشت: همدان درباره پرداخت الکترونیکی مستمری ها و حق و حقوق ضایعه نخاعی‌ها تاکنون خوب عمل کرده است و مدیرکل جدید بهزیستی باید این مسیر را با قوت بیشتری ادامه دهد.

وی اظهار داشت: چرخه مالی و بودجه بهزیستی به گونه ای است که باید در مواقعی مدیر برای پیش رفتن کارها روی «مین» بپرد و چه بسا برای این کار هم کارت زرد بگیرد هرچند انجام ندادن این کار از سوی کارمند بیانگر  نبود روحیه ایثارگری در وجود او است.

وی گفت: بهزیستی همدان در زمینه مدیریت عملکرد، شاخص‌های عمومی و اختصاصی و جشنواره شهید رجایی برای چندین سال رتبه برتر را کسب کرده است که مسوول جدید باید این رتبه را از نظر شکلی و عملیاتی حفظ کند.

مشاور رییس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: شاخص جشنواره شهید رجایی در چند سال گذشته دچار آسیب شده یعنی به سمت شکلی شدن می رود در صورتی باید به سمت عملیاتی شدن برود یعنی وقتی می گوییم استان همدان اول شده این رتبه باید در نحوه ارائه خدمت در شهرستان ملایر هم مشهود باشد.

نظم ده درباره تغییر مدیریت ها گفت: مدیریت همانند پزشکی یک علم است و بیمار نمی تواند توصیه پزشک را نادیده بگیرد بنابراین بر اساس مبنای علمی عمر یک مدیریت دوره چهار و پنج سال بوده و بعد از این مدت مدیر دچار روزمرگی شده و انگیزه، نوآوری و خلاقیت او کاهش می یابد.

در این آیین از خدمات پنج ساله حمیدرضا الوند قدردانی و مهدی دیناری به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی همدان معرفی شد.

برچسب‌ها مستمری مددجویان سیستم الکترونیک همدان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان سیستم الکترونیک همدان سازمان بهزیستی کشور مستمری مددجویان سیستم الکترونیک همدان سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ضبط سه هزار کیلوگرم هیزم قاچاق و جریمه ۳۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریالی متهمان در یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حمزه لقمانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

لقمانی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شعبه همچنین مالک هیزم‌های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

لقمانی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان