Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، دکتر آنتونی فائوچی متخصص ارشد ویروس کرونا در امریکا، ازگردهمایی‌های ماه گذشته در کاخ سفید که منجر به شیوع ویروس کرونا شد، انتقاد کرد.

عضو کار گروه ویژه ویروس کرونا در کاخ سفید گفت: «مراسم رونمایی از نامزد معرفی شده ترامپ برای دادگاه عالی، منجر به شیوع گسترده ویروس کرونا در کاخ سفید شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص ارشد در ادامه گفت: «جواب آزمایش ۱۱ نفر از افرادی که در رویداد ۲۶ سپتامبر شرکت کردند، مثبت شده است. ترامپ از ویروس کرونا بهبود یافته و پزشکان کمتر از یک‌ماه مانده به مناظره او با جو بایدن نامزد دموکرات‌ها عفونت را به طور کامل از بدن او پاک کرده‌اند».

عضوگروه ویژه ویروس کرونا افزود: «ترامپ درحالی درباره اعمال قرنطینه و اجباری شدن ماسک ابراز بدبینی کرده که بیش از ۲۱۳ هزار نفر در امریکا براثر ابتلا به این بیماری کشته شدند. او همچنین درمورد چشم انداز در دسترس قرار گرفتن واکسن کرونا در سال جاری هم گفته که محققان نسبت به آن ابراز تردید کرده‌اند».

دکتر فائوچی گفت که متخصصان در ۶ ماه گذشته پوشیدن ماسک را توصیه و تاکید کردند که زمانی قطعی برای از بین رفتن کامل ویروس کرونا تاکنون پیش‌بینی نشده است.

دکتر فائوچی در واکنش به بی‌اعتنایی مقامات کاخ سفید نسبت به پوشیدن ماسک و رعایت فاصله فیزیکی، گفت: «مراسم روز ۲۶ سپتامبر ریشه شیوع موضعی ویروس کرونا بوده است».

گفتنی است، بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها، بایدن همچنان نسبت به ترامپ پیشتاز است. خبرگزاری ای‌بی‌سی می‌گوید که ۳۵ درصد ازمردم امریکا حل بحران توسط ترامپ را تایید کرده‌اند. ترامپ همچنین مدعی شده که عمده نظرسنجی‌ها در آمریکا جعلی است و در واقع بایدن از محبوبیت کمتری نسبت به او برخوردار است.

در حالی که دور دوم مناظره بین ترامپ و بایدن از سوی کمیسیون مناظرات آمریکا لغو شد، پیش‌بینی می‌شود که آخرین مناظره در ۲۲ اکتبر در شهر نشویل ایالت تنسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آنتونی فائوچی ویروس کرونا دونالد ترامپ ویروس کرونا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!