Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) فراخوانی برای جذب کارشناسان در کمیسیون‌های تخصصی خود منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، در نظر دارد به منظور تکمیل گروه کارشناسان کمیسیون‌های تخصصی خود از افراد واجد شرایط به صورت پاره وقت دعوت به همکاری کند.

کارشناس کمیسیون تخصصی انرژی، کارشناس کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی، کارشناس کمیسیون تخصصی سلامت، امنیت غذایی و رفاه اجتماعی، کارشناس کمیسیون تخصصی صنایع، معادن و فناوری اطلاعات و ارتباطات از زمینه‌های همکاری این شورا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داشتن مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته مرتبط با حوزه کمیسیون تخصصی مربوط و ترجیحا دارای تجربه در زمینه سیاست گذاری علم و فناوری، داشتن مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته های مرتبط با سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری و الزاما دارای تجربه در حوزه کمیسیون تخصصی مربوط، آشنائی با شیوه استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایلها و برنامه هایی نظیر Word، Excel و Powerpoint و جستجو در Internet، داشتن مهارت کافی در درک مطالب زبان انگلیسی، توانایی و تجربه کافی در تولید گزارشات علمی و داشتن مهارت کافی در برگزاری جلسات کمیسیون از جمله شرایط اختصاصی این فراخوان است.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، متقاضی می‌بایست فرم پیوست در صفحه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری را تکمیل و فایل pdf آن را به همراه فایل یک قطعه عکس پرسنلی به پست farakhan@atf.gov.ir تا آخر مهر ماه جاری ارسال کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای عتف دبیرخانه شورای عالی تحقیقات و فناوری شورای عالی علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، نوبت اول آزمون کارشناسی ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی برای ورود به دانشگاه در جلسه آزمون حضور یافته‌اند.

در حاشیه آغاز کنکور ۱۴۰۳ محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نیز عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نحوه برگزاری این آزمون، اعلام نتایج آن و ... توضیح داده‌اند که در ویدئوهای زیر می‌توانید ببینید:

کد خبر 847115 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم کنکور وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی

دیگر خبرها

  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه