Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگویی در خصوص انتخابات آمریکا بیان کرد: بنده پس از اینکه ترامپ در آمریکا به قدرت رسید و قبل از آن با مشاهده رفتار آقای احمدی‌نژاد به این نتیجه رسیدم که کاندیدای ریاست‌جمهوری قبل از حضور در انتخابات حتما باید مورد بررسی‌ روانشناختی و روانپزشکی قرار بگیرد. ناطقان: سید محمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگویی در خصوص انتخابات آمریکا و همچین مناظره‌ بین «بایدن» و «ترامپ» و در پاسخ به این پرسش که ترامپ در حالی موضوع تقلب در انتخابات را مطرح می‌کند که وی رئیس دولت مستقر است و سیستم انتخاباتی توسط دولت او مدیریت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به چه میزان این احتمال وجود دارد که ترامپ که احتمال تقلب در انتخابات را مطرح می‌کند با این حربه، معادلات انتخاباتی را به هم بزند؟، گفت: ترامپ فردی است که دست به تقلب  می‌زند و چنین اقداماتی با روحیات وی سازگار است.




وی افزود: بنده پس از اینکه ترامپ در آمریکا به قدرت رسید و قبل از آن با مشاهده رفتار آقای احمدی‌نژاد به این نتیجه رسیدم که کاندیدای ریاست‌جمهوری قبل از حضور در انتخابات حتما باید مورد بررسی‌ روانشناختی و روانپزشکی قرار بگیرد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: در چنین شرایطی اگر کسی دارای مشکلات شخصیتی یا نارسیسم باشد و به قدرت برسد آسیب‌های جدی به جامعه خواهد زد. به همین دلیل نیز با توجه به شخصیتی که در طول چهار سال گذشته از ترامپ مشاهده شده احتمال اینکه وی بازی انتخابات را به هم بزند و معادلات را به بهانه تقلب به هم بزند، وجود دارد. این در حالی است که طرف مقابل نیز ضعیف نیست و به‌راحتی بازی را واگذار نخواهد کرد که ترامپ بتواند با بهانه تقلب سرنوشت انتخابات را تغییر بدهد. این اتفاق در انتخاباتی که جورج بوش و الگور در آن حضور داشتند نیز رخ داده که در نهایت جورج بوش به ریاست‌جمهوری انتخاب شد. ترامپ دارای شخصیت غیرعادی است و به همین دلیل احتمال اینکه قصد داشته باشد معادلات انتخاباتی را به بهانه انتخابات به هم بزند وجود خواهد داشت.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: ترامپ ، احمدی نژاد ، ناطقان ، کاندید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترامپ احمدی نژاد ناطقان کاندید ریاست جمهوری احمدی نژاد هم بزند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه