Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:57:27 GMT

«زنگ تفریح» در ازمیر به صدا درمی‌آید

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۹۶۰۹

«زنگ تفریح» در ازمیر به صدا درمی‌آید

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، جشنواره فیلم کوتاه ازمیر که از جشنواره‌های مورد تأیید آکادمی اسکار است، از سال ۱۳۷۹ آغاز به کار کرده و یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویدادهای فیلم کوتاه در ترکیه است و جایگاه ویژهای میان سینمادوستان دارد.

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» که با نگاهی متفاوت به ماجرای «دختر آبی» به تصویر کشیده شده، درباره سحر، دانش‌آموز هفده ساله است که می‌خواهد در طول زنگ تفریح و با کمک سه‌دوست خود، مخفیانه از مدرسه خارج شود و برای تماشای مسابقه فوتبال میان دو تیم استقلال - العین به ورزشگاه آزادی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و یکمین جشنواره جهانی فیلم کوتاه «ازمیر» ترکیه، در این دوره به علت شیوع ویروس کورونا، ۲ تا ۸ نوامبر به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

ارسالِ این فیلم به جشنواره فیلم کوتاه ازمیر توسّط «Movibeta» انجام شده و فروش جهانی آن بر عهده شرکت اسپانیایی «FeelSales» است.

موژان کُردی، ریحانه نبی یان، نیلوفر شکوهی نیا، غزل خلیلی  بازیگران فیلم کوتاه «زنگ تفریح» هستند.
عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده: نوید نیکخواه‌آزاد، مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، تدوین: وحید نیکخواه‌آزاد، موسیقی: میخائیل شِماتِنکو، طراح صحنه و لباس: مُنا رمضانی، فیلمبردار: سعید زرآبادی‌پور، طراح چهره‌پردازی: سارا بلبلی، صدابردار: احسان نامداری، طراح صدا و ترکیب صداها (فیلم): سامان شهامت، طراح صدا و ترکیب صداها (تیزر): احسان افشاریان، عکس: نگار نیکخواه‌آزاد، طراح پوستر: متین خیبلی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، ترجمه اسپانیایی: رامین وحیدزاده، ترجمه انگلیسی: نگار سلماسی، ترجمه فرانسه: پگاه خدایی، گروه کارگردانی: مونا خوش روش، سارا بابایی، منشی صحنه: سمیه شهرابی، گروه فیلمبرداری: بهتاش کمه زری، علی درخشانی، گروه صحنه و لباس: امید نورمرادی، رضا کرمی، مدیرتولید: کیوان مرادآبادی، کارگردان و تهیه‌کننده: نوید نیکخواه‌آزاد.

برچسب‌ها استقلال ورزشگاه آزادی آکادمی اسکار سینما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال ورزشگاه آزادی آکادمی اسکار سینما استقلال ورزشگاه آزادی آکادمی اسکار سینما اخبار کنکور نیکخواه آزاد فیلم کوتاه زنگ تفریح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم