Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در نشست ستاد کرونا استانی اظهار داشت: بر این اساس مادران باردار، مادران دارای کودک خردسال، افراد دارای بیماری زمینه ای و سالمندان باید دورکار شوند.

وی یادآور شد: مدیران برای این افراد کار مشخص تعریف کنند که در منزل انجام دهند و از آنها پاسخ مشخص بخواهند و این با غیبت و نیامدن سر کار متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام بر ضرورت رعایت پروتکل ها و محدودیت ها در شرایط بحرانی و وضعیت قرمز کرونا تاکید کرد و گفت: این محدودیت ها باید به شدت اعمال شود زیرا بی توجهی به آنها موجب افزایش تعداد افراد مبتلا می شود.

وی همچنین به ممنوعیت فعالیت باشگاه های سربسته تاکید کرد و افزود: در شرایط بحرانی برای حفظ سلامت مردم نیاز است که این باشگاه های سربسته تعطیل شوند.

مردم خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند

استاندار ایلام  بر رعایت محدودیت های اعلام شده ستاد کرونا کشوری در استان تاکید کرد و اظهار داشت: مردم باید خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند و با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برای عبور از این بحران تلاش کنند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: در شرایط قرمز مدارس به صورت غیرحضوری و مجازی دایر هستند و در روستاهای با جمعیت محدود با نظر دانشگاه علوم پزشکی آموزش ها ادامه دارد.

تجمع در آرامستان ها باید ممانعت شود

استاندار ایلام از افزایش ترددها در آرامستان ها انتقاد کرد و گفت: باید حتما ممانعت جدی برای تردد در این اماکن صورت بگیرد.

سلیمانی دشتکی افزود: صدا و سیما و رسانه ها باید ترویج و تبلیغ و فرهنگ سازی انجام دهند تا مردم این قبیل مراسمات را محدود و با حفظ پروتکل اجرا کنند.

وی تاکید کرد: در شرایطی بحرانی که نیاز است یک ساختمان یا مکان برای حفظ سلامت مردم تجهیز شود نباید مدیر دستگاه مانع شود.

افراد بدون ماسک جریمه می شوند

استاندار ایلام گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا افرادی که در اماکن عمومی و ادارات ماسک نزنند جریمه می شوند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: نگهبانان دم در از ورود افراد بدون ماسک خودداری کنند.

وی از تلاش سپاه پاسداران که در همه حوادث و اتفاقات پیشقدم بوده قدردانی کرد و گفت: انتظار می رود برخی مراسمات با رعایت پروتکل ها و در فضای باز برگزار شود یا همچون گرامیداشت یادواره ۴۰۰ شهید ایل خزل به نیابت از آنها بسته های حمایتی بین نیازمندان توزیع شود.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی دشتکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی دشتکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهداشت و سلامت ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی دشتکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهداشت و سلامت اخبار کنکور استاندار ایلام سلیمانی دشتکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است