Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:37:49 GMT

فروش زمین های نوشهر با شیب تند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۹۸۸۸

فروش زمین های نوشهر با شیب تند

منطقه نوشهر، منطقه فوق توریستی که به دلیل نزدیکی دریا و جنگل شاید بتوان به عنوان تنها شهر شمالی کشور نام برد که کمترین فاصله را میان جنگل و دریا دارد از این جهت شما هر منطقه نوشهر دست به خرید زمین یا ویلا بزنید بی‌شک ویوی جنگل را حتماً خواهید داشت و در اغلب روستاها شما ویوی دریا نیز دارد. مانند اتفاقات چیلک، نخل شمال، ملاکلا، چلندر  و بسیاری از مناطق دیگر که در مطالب بعدی از آنها نام خواهیم برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ویلا نوشهر، قیمت ویلا در نوشهر این روزها رو به رشد است چرا که ما با تورم بی سابقه روبرو هستیم که باعث افزایش قیمت مصالح ساختمانی و کاهش ارزش پول ملی شده که این امر سبب شده سرمایه داران و خریداران دست به تبدیل پول به سرمایه بزند که بهترین سرمایه و مطمئن ترین سرمایه خرید زمین می باشد، به خصوص در منطقه شمال کشور به ویژه منطقه غرب مازندران که طی سال های اخیر استقبال زیادی از آن شده است.

هتل های بزرگی همچون هتل آراز نوشهر هتل های عظیم زاده را می توان به عنوان نشانه های پیشرفت و ترقی و آینده دار بودن منطقه نام برد به هر صورت املاک پورولی به شما عزیزان پیشنهاد می کند در صورتی که دنبال خرید زمین در نوشهر هستید یا به دنبال خرید ویلا می باشید حتماً منطقه ی برند نوشهر را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید.

از برندترین مناطق نوشهر می‌توان به چیلک نوشهر، بندپی نوشهر و همچنین چند منطقه دیگر در نوشهر را نام برد.

البته مناطق زیادی هستند که هم جاذبه های توریستی و گردشگری و هم برای سرمایه گذاری بسیار مناسب هستند می توان به منطقه ملاکلا اشاره کرد که دارای جاذبه توریستی و گردشگری دریاچه ارواح و سد آویدر می باشد البته بسیاری از مناطق دیدنی سلندر که آبشار معروف به چلندر می‌تواند توریست های زیادی را هر ساله این منطقه جذب کند.

خرید زمین در نوشهر

املاک ویلا نوشهر با حدود ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه خرید زمین نوشهر و همچنین خرید ویلا و فروش زمین،  فروش ویلا در نوشهر توانسته اعتماد بسیاری از ملاکین و سرمایه گذاران را جلب کند، این امر اتفاقی نیست این امر نشان از صداقت کار ماست نکته مهم در مورد خرید زمین در نوشهر این است که زمین های نوشهر در سال ۹۹ با رشد بسیار زیادی مواجه بودند.

این عوامل بسیاری را می طلبد که مهمترین آن را می‌توان کاهش ارزش پول ملی و همچنین افتتاح آزادراه تهران شمال از فاز یک آن عنوان کرد، چرا که این آزادراه فاصله تهران تا گچسر یا شهرستانک را به مدت یک ساعت کاهش داده، جدا از امنیت مسافرت و خطرات جاده ای که وجود دارد از نظر زمانی این امر بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

بیشتر ویلاهای لوکس در نوشهر متوجه خریدار می باشد و همچنین ویلاهای شهرکی نیز اولویت اول خرید هر سرمایه گذار و خریدار واقعی می باشد در آخر می توان عرض بکنم که املاک ویلا نوشهر این نوید را به شما عزیزان خواهد داد که شما هر متراژ رو با هر مبلغی در مشخص خریداری کنید و کمتر از ۵ ماه سرمایه شما دو تا سه برابر خواهد شد.

معمولا فروش زمین نوشهر بندپی که از روستاهای برند منطقه است می تواند یک فرصت تکرار نشدنی برای خریدار باشد این زمین هم دارای سند است.

زمین سنددار در نوشهر زیاد نیست و چون به زمین خالی سند نمی دهند از این جهت معمولا زمین کم سنددار و اینهایی که سند دارند معمولا یک قطعه بزرگ بوده که سند مادر داشته و بعد سند تفکیکی گرفته اند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه نوشهر خرید زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار

هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.

او افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و تصریح کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.

علایی بیان کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ
  • فروش اینترنتی دارو
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • زمزمه‌های دلالی مشاوران املاک در طرح مسکن جوانی جمعیت یزد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار