Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اگر دولت تصمیم دارد جریمه‌ای برای افرادی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند در نظر بگیرد موظف است در قالب لایحه‌ای به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند و سپس اجرا شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان ، در رابطه با اعلام جریمه‌های نقدی دولت برای کسانی‌ که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند اظهار داشت: دیروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه دولت برای کسانی‌ که دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا را رعایت نمی‌کنند جریمه‌هایی تصویب کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حرف من این است که قانون‌گذاری در جمهوری اسلامی ایران جزو اختیارات مجلس شورای اسلامی بوده و این تعدی به دایره وظایف و اختیارات مجلس توسط دولت خلاف اصول 57، 58، 71 و 79 قانون اساسی است و نباید اتفاق بیفتد.

محدودیت‌‌های کرونایی در زنجان تمدید شد/ جریمه 100 هزار تومانی رانندگان بدون ماسک‌ جریمه ماسک را پرداخت نکنید، از یارانه کسر می‌شود نیاز به تخت‌های ویژه برای بیماران کرونایی در حال افزایش است/ جریمه‌های نقدی به کرمانشاه رسید

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر دولت تصمیم دارد جریمه‌ای برای افرادی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند درنظر بگیرد، موظف است در قالب لایحه‌ای به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند و در صورتی‌ که آن لایحه توسط مجلس به تصویب رسید این جریمه‌ها را اعمال کند.

انتهای پیام/174/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رعایت نمی کنند دستورالعمل ها جریمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کار‌های جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است