Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام کشتی‌آرای، با تشدید نوسانات قیمتی در بازار طلا و سکه اکثر معاملات در این بازار متوقف است ضمن اینکه حباب سکه نیز حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شده است.

قدس آنلاین؛ محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری با تأکید بر تعطیلی بازارهای‌ جهانی اظهار داشت: با این حال شاهد افزایش قیمت طلا و سکه و ثبت رکوردهای جدید در این بازار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت افزایش قیمت طلا و سکه را افزایش قیمت ارز و ثبت نرخ بالای ۳۱ هزار تومان برای دلار اعلام کرد و گفت: امروز برای اولین بار قیمت سکه طرح قدیم به ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسیده است.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تأکید براینکه مدار قیمتی در بازار صعودی است، تصریح کرد: قیمت هر مثقال طلای آبشده ۱۷ عیار براساس اونس ۱۹۳۱ دلار و دلار آزاد به ۶ میلیون و ۳۳۶ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ یک میلیون و ۴۶۳ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

کشتی آرای تأکید کرد: در چند روز گذشته و با توجه به افزایش شدید قیمت‌ها در بازار، حباب سکه افزایش یافته است؛ هم اکنون حباب سکه بین یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

این فعال بازار طلا گفت: هم اکنون بسیاری از معاملات در بازار طلا و سکه کاملاً متوقف است و فروشنده ها از فروش خودداری می کنند ولی خریدار در بازار داریم و تقاضا افزایش یافته است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قیمت سکه و ارز قیمت سکه افزایش قیمت سکه کشتی آرای یک میلیون هزار تومان بازار طلا کشتی آرای طلا و سکه حباب سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی به محدوده ۷۰ هزار تومان هم رسید، اما از ده روز پیش روند کاهشی به خود گرفته و پس‌از گذشت ۴۰ روز قیمت دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومانی برگشت.

هم‌اکنون دلار در بازار آزاد روی پله ۵۹ هزار تومان قرار دارد؛ با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست و دلالان در سایه رفتند به نظر می‌رسد قیمت دلار به روند نزولی خود ادامه دهد و به قیمت‌های پیایین تر نیز برسد.

براساس این گزارش، بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال‌های پایین‌تر خواهیم بود.

کد خبر 6090852 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت