Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی بافق گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان ۲ فرد سابقه دار را با ۱۸ فقره سرقت دستگیر کردند و متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند. 

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرگرد شهرام طولابی نژاد افزود: مأموران با اطلاع از چند مورد سرقت، تحقیقات لازم را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مأموران با بررسی‌های لازم موفق شدند یکی از سارقان را در منزلش دستگیر و به اداره آگاهی انتقال دهند.

به گفته فرمانده انتظامی بافق با بازجویی از متهم، او به سرقت با همکاری فرد دیگری اعتراف کرد که همدست او نیز دستگیر شد.

طولابی نژاد بدون ذکر ارزش ریالی سرقت ها تصریح کرد: در این ارتباط مقداری اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

هفته گذشته نیز مقداری مصالح ساختمانی به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال از ساختمان‌های نیمه تمام بافق سرقت شد که موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق درفاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

یزد 

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس و فوریت‌های پزشکی یزد گفت: در برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با پژو ۴۰۵ سواری در جاده خضرآباد شهرستان  اشکذر به کارخانه فولاد آلیاژیاین استان  ۹ نفر زخمی شدند. 

سیدحسین طباطبایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۳۹: ۰۷ دقیقه امروز به وقوع پیوست و مصدومان با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های افشار و شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

وی ادامه داد: علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و بالعکس تردد می‌کنند.

مرکز شهرستان ۳۰ هزار نفری اشکذر در ۲۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

مهریز 

رییس اداره مخابرات مهریز گفت: در ۶ ماهه نخست امسال سه سایت بی. تی . اس ( فرستنده و گیرنده کوچک آنتن دهی مشترکان مخابرات) در محله منگ‌آباد، شهرک شهید زارعین و در محل معدن سرب روی مهدی‌آباد بهادران این شهرستان راه‌اندازی شد.

احمد ابویی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان سال‌جاری بر حسب نیاز ۲ سایت دیگر به منظور تامین رفاه حال مردم و مسافران  در روستاهای خورمیز و عبدالله‌آباد  راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: راه‌اندازی ADSL روستاهای عبدالله آباد، فتح‌آباد، گل‌افشان و دره بخش مرکزی دهستان میانکوه جزو مطالبات مردم است که با همت و همراهی مسوولان پیگری و اقدام می‌شود.

این مسوول اظهار کرد: ایجاد شبکه تلفن ثابت در سه روستای گردکوه،  کریم‌آباد و بهادران از دیگر طرح‌های مهمی است که برای انجام آن پیگیری و اقدام مناسب با همراهی مسوولان محقق می‌شود.

ابویی یادآور شد: پوشش تلفن ثابت در تمامی مناطق بخش مرکزی و ایجاد طرح توسعه اینترنت در روستاها جزو برنامه‌های محوری است که امسال با عزم جدی اقدام به عمل می‌آید.

هم‌اکنون ۲۵ هزار و ۹۶۶ خط تلفن ثابت در شهر و روستاهای بخش مرکزی در دهستان های ارنان، خورمیزات، بهادران، میانکوه و تنگچنار دایر است.

ظریب نفوذ تلفن ثابت در شهر  ۴۵.۵ درصد  و در سطح روستاهای بخش‌مرکزی این شهرستان ۵۲.۸ درصد است.

تعداد مشترکان تلفن همراه ۶۷ هزار و ۲۱۵ خط و ضریب نفوذ آن  ۱۱۷.۶ درصد است .

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۰ درصد در روستاهای بخش مرکزی سکونت دارند و این شهر در فاصله ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بافق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت بافق سرقت بافق اخبار کنکور تلفن ثابت بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : با تلاش اکیپ های نگهداری و تعمیرات شهرستان خوی در بخش های تابعه، اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال اصلی آب روستاهای عزت آباد، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد رفع و جریان آب مشترکین این روستاها برقرار شد .

تقی پاشایی اظهار داشت: در پی گزارش سامانه ۱۲۲ مبنی بر ترکیدگی لوله شبکه توزیع آب روستاهای عزت آباد ، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد در 5 نقطه ، اکیپ های اتفاقات به محل‌های اعلام شده اعزام و با تلاش بی وقفه ، اتفاقات به وقوع پیوسته رفع و آب پایدار در شبکه جریان یافت.

وی افزود: در راستای تغییر و بهبود استاندارد های خدمات آبرسانی به روستاها، شرکت آب و فاضلاب در تلاش است بر اساس وظیفه ذاتی خود با تمام توان و ظرفیت، سطح خدمات رسانی به روستاها را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت از جمله اصلاح و رفع حوادث شبکه و خطوط انتقال آب روستایی، به سطح مطلوبی برساند.

پاشایی با بیان اینکه تحقق ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاها نیازمند زمان و توان و تجهیزات مضاعفی است، اظهار کرد: با توجه به اولویت شرکت آب و فاضلاب که رفع دغدغه های مردم در بخش آب روستایی است، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام می‌شود.

  با رفع اتفاق های روستاهای مذکور بیش از 4 هزار نفر از آب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت