Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@15:14:16 GMT

تولید نفت خلیج مکزیک متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۰۷۵۹

تولید نفت خلیج مکزیک متوقف شد

طوفان دلتا سبب شده است که تولید حدود ۹۲ درصد نفت خلیج مکزیک ایالات متحده آمریکا همچنان متوقف باشد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، اپراتورهای بخش بالادست در تأسیسات نفت و گاز خلیج مکزیک در حالی روند بازگرداندن کارکنان به سکوهای را آغاز کرده‌اند که حدود ۹۲ درصد تولید نفت در این منطقه تا دهم اکتبر (شنبه، ۱۹ مهرماه) و یک روز پس از ورود طوفان دلتا به ایالت لوئیزیانا هنوز ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر ایمنی و اقدام‌های زیست محیطی فدرال (BSEE) در بولتن روزانه خود اعلام کرد: تولیدکنندگان نفت در بخش فراساحل هم‌اکنون تولید یک میلیون و ۶۹۷ هزار بشکه در روز یا ۹۱.۷ درصد از مجموع تولید خلیج مکزیک را متوقف کرده‌اند که اندکی بیشتر از یک میلیون و ۶۹۴ هزار بشکه نفتی است که روز نهم اکتبر (۱۸ مهرماه) تولیدش متوقف شده بود.

این اپراتورها همچنین برداشت روزانه یک میلیارد و ۶۹۲ میلیون فوت‌مکعب گاز طبیعی یا ۶۲ درصد کل تولید گاز را متوقف کرده‌اند، این رقم یک روز پیش از آن یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون فوت‌مکعب در روز بود.

افزون بر این، فعالیت ۲۷۶ سکوی تولیدی همچنان متوقف شده، این در حالی است که تعداد سکوهای خارج از سرویس در روز پیش از آن ۲۷۴ دستگاه بود.

سامی یحیی، تحلیلگر پلتس در این باره گفت: تولید نفت خلیج مکزیک پیش از طوفان دلتا نزدیک به یک میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه در روز بود. با توجه به کاهش‌های گسترده، احیای مقدار تولید ممکن است تا دو هفته پس از اوج طوفان‌ها طول بکشد.

انتهای پیام/4133

منبع: آنا

کلیدواژه: خلیج مکزیک تولید نفت طوفان دلتا خلیج مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است

محمد رضا علیپور آزاد در بررسی مشکلات پسماند شهری با بیان اینکه ۷۰ درصد از زباله‌های تولیدی "تر" و ۳۰ درصد آن "خشک" است گفت: با توجه به اثرات مخرب پسماند بر سلامت انسان و محیط زیست و پرهیز از اسراف ضروری است شهروندان علاوه بر کاهش استفاده از تولیدات و فراورده‌های پلاستیکی از جمله نایلون و ظروف زباله های‌تر و خشک را در مبدا جداسازی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس