Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@17:28:33 GMT

کوتاه درباره پهپاد مهاجر6+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۰۹۷۸

کوتاه درباره پهپاد مهاجر6+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کانال پارتیزان، این مدل از خانواده مهاجر در سال 2017  به نمایش گذاشته شد و برای ماموریت های نظامی و غیرنظامی طراحی شده است؛ این پهپاد قادر به بکارگیری در انواع ماموریت های گشت مرزی، گشت و پایش ساحل، پایش زیست محیطی شبانه و روزانه است.  
مهاجر6 دارای 4 جایگاه حمل بمب های هوشمند و موشک های هوا به زمین است و تا سقف 60 کیلوگرم توان حمل بار و مهمات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شعاع رزمی 200 کیلومتری و مداومت پروازی 12 ساعت دارد و توان پرواز تا سقف ارتفاع 20 هزار پا را داراست.  
مهاجر6 با استفاده از کاونده های شناسایی الکترواپتیکی، لیزری و مادون قرمز EOAS-18A زیر دماغه خود، قابلیت بررسی دقیق منطقه اطراف به صورت لحظه ای را دارد؛ از جمله دیگر امکانات آن قابلیت بکارگیری سیستم شنود الکترونیکی (Elint) ، سیستم اخلالگر در ارتباطات رادیویی و سیستم شناسایی خودکار است؛ همچنین برخورداری از سیستم پرواز و اجرای ماموریت به صورت اتوماتیک شامل ناوبری و نشست و برخواست را می توان از دیگر ویژگی های مهاجر6 عنوان کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پهپاد مهاجر موشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.

تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.

کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفت‌وگو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.

این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفرهایی در منطقه استفاده کرده‌اند.

در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

کد خبر 847561 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان فلسطین

دیگر خبرها

  • چین اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را به زمین می‌آورد
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • (عکس) لاشخورهایی که آن‌قدر مست کرده‌اند که توان پرواز ندارند!
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • فضانوردان چینی به ایستگاه فضایی رسیدند
  • فضانوردان چینی به اقامتگاهشان در فضا رسیدند