Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان طبق برنامه ریزی قبلی امروز (یکشنبه 20 مهرماه) در هتل محل اقامت شان در آنتالیا تست های پزشکی کرونا را پشت سر گذاشتند . این در حالی است که سه نوبت پیش از این هم در تهران و تاشکند ملی پوشان تست کرونا دادند

همچنین کادر فنی تیم ملی نشستی را به صورت اختصاصی با دروازه بانان و مدافعان تیم ملی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی و دستیارانش امروز جلسه اختصاصی را با دروازه بانان و مدافعان تیم ملی برگزار کردند و ضمن آنالیز بازی تیم ملی مالی حریف آتی کشورمان مقابل غنا، دقایقی از مسابقه گذشته تیم ملی برابر ازبکستان را به نمایش گذاشتند و نکات مورد نظر در بحث ساختار دفاعی تیم به بازیکنان گوشزد کردند.

انهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی کادر فنی تست کرونا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر