Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@03:02:05 GMT

برپایی نمایشگاه سه‌بعدی اربعینی در فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۱۰۲۷

برپایی نمایشگاه سه‌بعدی اربعینی در فرانسه

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، رایزنی فرهنگی ایران در فرانسه، نمایشگاه مجازی سه بُعدی «اربعین تجلی وحدت در کثرت» با محوریت راهپیمایی اربعین حسینی برپا کرد.

با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا و ممنوعیت تجمعات مختلف در فرانسه، بخش عمده فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی رایزنی فرهنگی ایران در پاریس به مناسبت بزرگداشت اربعین حضرت سید الشهدا(ع)، به تهیه و تدوین محتواهای فرهنگی و هنری در بسترهای مختلف فضای مجازی اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، رایزنی فرهنگی کشورمان اقدام به برپایی نمایشگاه سه بُعدی "اربعین، تجلی وحدت در کثرت" در خصوص راهپیمایی اربعین با ارائه زیباترین تصاویر از مشارکت گسترده شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از نقاط مختلف جهان در این گردهمایی جهانی در تعظیم شعائر معنوی الهی کرده است.

این نمایشگاه با هدف آشنایی مخاطبان فرانسوی و ایرانی با شکوه و عظمت این راهپیمایی با تأکید بر حضور ادیان مختلف و ملیت‌های متفاوت و بیش از هر چیز بر تجلی همدلی معناگرایان علی رغم تعدد و تکثر ظاهری در این رویداد عظیم می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای بازدید مجازی از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی الکترونیکی https://bit.ly/۳ntWGwY مراجعه کنند.

انتهای پیام/

مجید فاضلی کد خبر: 1076399 برچسب‌ها اربعین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر هنرستان دخترانه فنی حرفه‌ای و کارو دانش کیش، گفت: دانش آموزان در دوازده رشته فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

اکبری افزود: دویست و چهل دانش آموز در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و صدو هفتاد دانش آموز نیز در رشته‌های کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: نمایشگاه هفته مشاغل با هدف ارائه توانمندی‌ها و آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با بازار کار و کار آفرینی و اشتغالزایی برپا شده است.

اکبری گفت: دانش آموزان فنی و حرفه‌ای در رشته‌های گرافیک، حسابداری، معماری داخلی، شبکه، نرم افزار، طراحی و دوخت و دانش آموزان کار و دانش نیز در رشته‌های هتل داری، گرافیک رایانه، عکاسی دیجیتال، چهره سازی، خیاطی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده در نمایشگاه هفته مشاغل شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود