Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مصطفی آزاد بخت، اظهار کرد: نقطه قوت جمهوری اسلامی این است که هر کسی در هر جایگاهی تخلفی کند با آن برخورد می شود.

آزادبخت در رابطه با خبر بازداشت محمدعلی پورمختار، گفت: این خبر چند روزی است در سایت ها پخش شده و بنده هم آن را تأیید می‌کنم.

وی با بیان اینکه کار رسیدگی به تخلفات نمایندگان در تهران انجام می گیرد، تصریح کرد: رسیدگی و بررسی همه جانبه پرونده ها زمانبر است به همین علت رسیدگی به پرونده وی طول کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ثمره خون ۲۵۰ هزار شهید است و با هیچ کس تعارف ندارد، هر کس در جایی تخلف کند با آن برخورد می شود. هیچ کس مصونیت ندارد و این نقطه قوت جمهوری اسلامی است.

پربیننده ترین نحوه قیمت‌گذاری خودرو به چه صورت خواهد بود؟ دستگیری عضو سابق کمیسیون اصل۹۰ مجلس واریز یارانه گوشت و مرغ برای دهک‌های ۱تا۶ آخرین جزییات عرضه خودرو در بورس کالا ورود مجلس به ماجرای افزایش ۱۵۵درصدی قیمت بلیت هواپیما

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس نهم بازداشت نماینده مجلس محمدعلی پورمختار بررسی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به برگزاری دو جلسه با حضور مقامات دولتی در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل ارزی در کشور اظهار کرد: جلساتی که در مجلس انجام و رئیس مجلس و روسای کمیسیون های اقتصادی آن حضور دارند، عمدتاً مباحث حول همکاری‌ها، همراهی و برون رفت از مشکلات است.

وی گفت: تاکنون طی دو جلسه مهم با مقامات دولتی درباره ارز بحث و گفت‌وگو کردیم و نظرات خود را گفتیم و نظرات دولت را نیز شنیدیم و در نهایت نیز قرار شد تا دولت راهکارهایی را که مورد توافق دولت و مجلس است و می‌توانند مشکلات را حل کنند، اتخاذ نماید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه «وزارت اقتصاد در حال کار درباره بازار ارز است و حتماً گزارش این اقدامات به مجلس ارائه خواهد شد»، عنوان کرد: حتماً جلسات مشترک دولت و مجلس مجددا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد