Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 الی کوهن، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گفت هرگونه توافق احتمالی آمریکا با قطر در زمینه فروش هواپیما‌های نظامی اف- ۳۵ به دوحه مخالفت خواهد کرد.

قرارداد خرید این جنگنده‌ها که هنوز توسط واشنگتن یا دوحه تأیید نشده است، در اوایل این هفته از سوی رویترز فاش شد. این پایگاه خبری با استناد به سه منبع آگاه نزدیک به این معامله نوشت: قطر درخواستی رسمی برای خرید هواپیما‌های اف-۳۵ به آمریکا ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اواسط سپتامبر - درست پس از امضای توافقنامه عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی - اظهار داشت که فروش اف- ۳۵ به ابوظبی و سایر کشور‌های منطقه را رد نمی‌کند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این اظهارات گفت که با معامله هر گونه سلاح از جمله این جنگنده مخالفت خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی آمریکا اف ۳۵ رژیم صهیونیستی قطر جنگنده اف 35 رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصادف هولناک وزیر آموزش رژیم صهیونیستی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: هم میهن

دیگر خبرها

  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • (ویدئو) تصادف هولناک وزیر آموزش رژیم صهیونیستی
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید)
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است