Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام علی لقمان‌پور،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم  با بیان این که یادمان شهدای کوه خضر نبی، هیئت امنا دارد و طرح جامعی برای این یادمان در نظر گرفته شده است، گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری و سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، طرح جامع یادمان شهدای کوه خضر را طراحی کرده و این طرح از سوی کمیته فنی مستقر در شورای شهر به تصویب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با اشاره به تصویب طرح جامع یادمان شهدای کوه خضر از سوی هیئت امنا و ابلاغ آن، افزود: مجموعه شورای شهر و سپاه در این زمینه فعال هستند تا ان‌شاءالله طرح‌های تصویب شده  یادمان به سرانجام برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با تاکید بر این نکته که یادمان شهدای کوه خضر نبی با یادمان‌های دیگر در استان به دلیل موقعیت مکانی و مجاورت کوه خضر نبی (ع) متفاوت است،ادامه داد: این ویژگی‌ها ما را نمی‌تواند به تنهایی در ساخت این یادمان پیش ببرد و مسئولین استان و شهر و هیئت امنای یادمان شهدای کوه خضر نبی (ع) همه سعی بر این داریم که طرح جامع این یادمان اجرا شود.

لقمان‌پور با بیان این که مردم در بحث ساماندهی طرح یادمان شهدای کوه خضر نبی از ما خواسته‌هایی را دارند که به حق و درست است، گفت: با توجه به مشکلات و محدودیت‌های مالی که وجود دارد از سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه استان درخواست کمک کردیم که برای این طرح جامع ردیف بودجه در نظر گرفته شود و امیدواریم با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری شرمنده شهدا نشویم.

دامنه کوه خضر نبی که از سال ۸۱، پیکر چهارده شهید گمنام دفاع مقدس را در دل خود جای داده، به محل زیارت مسافران و مجاوران تبدیل شده و از آن به عنوان حرم شهدای گمنام یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید

کوه خضر نبی،معبدی کهن در بام شهر کویری قم

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای گمنام یادمان شهدای کوه خضر نبی دفاع مقدس طرح جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری با بیان اینکه این طرح در حال حاضر بیش از ۴۱ درصد پیشرفت کاری دارد افزود: عزم دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در کشور از جمله پتروشیمی دهدشت جدی است.
عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت در دشت چهار هزار و ۵۰۰ هکتاری کلاچو در پنج کیلومتری دهدشت، در سال ۱۳۸۶ آغاز شد.
پتروشیمی دهدشت در مسیر خط لوله اتیلن غرب (باختر) کشور معروف به پتروشیمی‌های خط دنا قرار دارد.
خط دنا از یک واحد الفین گچساران و چهار واحد تولید پلی اتیلن (HDPE) به نام‎‌های پتروشیمی دهدشت، ممسنی، کازرون و بروجن تشکیل شده است.
نصب ۲ مخزن ۶۴ تنی، انجام ۶۰ هزار تن خاکبرداری و سه هزار و ۸۰۰ متر آرماتور بندی از بخش‌های مهم اجرا شده این طرح است.
۴۰ درصد محصول پتروشیمی دهدشت (پلی‌اتیلن سنگین که آخرین تکنولوژی روز دنیا را دارد) برای بازار داخل و ۶۰ درصد آن برای بازار‌های خارجی و ارزآوری برای کشور پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب