Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم "روزهای سخت کرونایی" ساخته آیه آبیار به بخش"کرونا روایت" سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، راه یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، اسامی ۱۴ فیلم ایرانی و هفت فیلم خارجی پذیرفته شده در بخش"کرونا روایت" سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد که در بین آنها"روزهای سخت کرونایی" ساخته"آیه آبیار" از منطقه آزاد اروند نیز حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که با همکاری معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند تولید شده، در روزهای ابتدایی ویروس کرونا ساخته شده و با توجه به تعطیلی مدارس و خانه نشین شدن کودکان در منازل، روایتی اثر گذار از روزهای سخت کرونایی است.

آیه آبیار نوجوان ۱۰ ساله خرمشهری، دانش آموز مقطع چهارم است که در اولین تجربه فیلم سازی خود توانست با"روزهای سخت کرونایی" در بین ۱۴ اثر راه یافته به بخش"کرونا روایت" سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به عنوان نماینده ای از منطقه آزاد اروند حضور داشته باشد.

لازم به ذکر است که این بخش از جشنواره، با همکاری رویداد"کرونا روایت" سازمان نظام پزشکی و بنیاد سینمایی فارابی در تاریخ ۲۷ مهر لغایت دو آبان به دبیری"علیرضا تابش" برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خرمشهر منطقه آزاد اروند جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان کرونا ویروس دختر خرمشهری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان روزهای سخت کرونایی کرونا روایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان