Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امان قلیچ شادمهر با اشاره به شرایط نامطلوب شیوع کرونا ویروس در کشور بیان کرد: اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی نیاز به اقدام عملی و جدی دارد، نمی توان صرفا به سخن گفتن بسنده کرد.

وی با بیان اینکه در برخی از مناطق محروم توان خرید ماسک وجود ندارد، تصریح کرد: من از منطقه ای بازدید کردم که در آن یک دختر بچه چهارروز از یک ماسک استفاده می کرد و خانواده او توان خرید ماسک جدید نداشتند، باید در این حوزه یعنی حوزه مراقبت های بهداشتی سرمایه گزاری شود و شاهد یک همت همگانی باشیم، باید نیرویی مانند بسیج را به میدان بیاوریم، می توان با تکیه بر تاکید حضرت آقا در حوزه مواسات فراخوانی در حوزه سلامت را مطرح کرد، قشرآسیب پذیر و حاشیه نشین بیشترین آسیب را شاهد هستند، شهرستان ها هم دچار مشکلاتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادمهر گفت: از اداره‌ای بازدید کردم که پروتکل ها در آن رعایت نمی شد، متاسفانه در بحث مبارزه با کرونا و مراقبت های بهداشتی اینگونه بی توجهی می کنند، اما در مقابل شاهد آن هستم که مردم به خصوص در پایتخت خوب عمل می کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به وضعیت این روزهای مدارس عنوان کرد: باید به سردرگمی دانش آموزان در خصوص آموزش حضوری یا مجازی پایان بدهند، اکنون در میان افراد مبتلا کودک کم نیست، کشور ترکیه فضای آموزشی را به کلی به فضای مجازی منتقل کرد چرا که افزایش تلفات کودکان ناجوانمردانه است، آموزش و پرورش باید یک موضع قطعی در خصوص انتقال محیط آموزشی به فضای مجازی اتخاذ کند، مگر می توان در شهری مانند تهران کودکان را به مدارس برد؟


انتهای پیام/

کد خبر: 1076431 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کرونا ویروس مناطق محروم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا مجلس شورای اسلامی کرونا ویروس مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی خدمتكار آرانی، مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در گفتگوی رادیویی در مورد آغاز طرح ملی نهضت مشاركت اجتماعی در استان تهران اظهار كرد: این طرح اواخر سال گذشته در سازمان امور اجتماعی وزارت كشور طراحی و پیاده‌سازی آن آغاز شد. مشاركت مردمی همواره یكی از پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است كه نیازمند بسترسازی برای حضور مردم به صورت نظام‌مند در جهت حل مسائل حوزه‌های مختلف فراهم شود كه وظیفه متولیان است.

او در این باره افزود: در سازمان امور اجتماعی كشور وزارت كشور، ناظر به مسائل اجتماعی و فرهنگی در موضوع كنترل و كاهش آسیب‌های اجتماعی، دغدغه مشاركت مردمی وجود داشت و به این نگاه این طرح طراحی شد. در طرح ملی نهضت مشاركت اجتماعی تلاش می‌شود كار شناسایی دقیق ظرفیت‌های مردمی كشور به‌ویژه استان تهران صورت گیرد كه در سال‌های گذشته صورت نگرفته است. پس از این مرحله، ارزیابی ظرفیت‌ها در دستور كار قرار می‌گیرد و پس از آن نیز استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف است.

آرانی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تمهید مقدمات و بسترسازی‌ها تا اوایل تابستان و اواخر بهار صورت گرفته تا از آغاز تابستان بتوان ظرفیت مردمی را به كار گرفته و به صورت بهینه از آن در جهت حل مسائل مختلف استفاده شود.

مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با اشاره به ارتباط نزدیك دستگاه‌های اجرایی با مجموعه‌های مردمی گفت: سازمان بهزیستی، كمیته امام خمینی (ره)، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری‌ها با مجموعه‌های مردمی در ارتباط هستند كه باید دور یك میز قرار گرفته و داشته‌ها و ظرفیت‌های مردمی را به میدان آورده و در فضای روشن از آنها به صورت هدفمند استفاده شود.

او لازمه برنامه‌ریزی روشن را تعریف گام‌های اجرایی و زمان‌بندی‌های مناسب دانست و ادامه داد: تا اواخر خردادماه شناسایی و ارزیابی اولیه صورت می‌گیرد و از اوایل تابستان در سطح كشور استفاده می‌شود. پیش‌بینی می‌شود سكوی ظرفیت‌های مردمی استان تهران را در فضای مجازی بالا آورده تا برای همه ارگان‌ها و همه نهادها قابل شناسایی و استفاده باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم