Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:50:08 GMT

فرهادی در چین مسترکلاس برگزار می کند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۱۵۴۳

فرهادی در چین مسترکلاس برگزار می کند

جشنواره بین المللی فیلم «راه ابریشم» در کشور چین، از حضور اصغر فرهادی در این رویداد سینمایی برای برگزاری مسترکلاس خبر داد.

به گزارش ایسنا، هفتمین جشنواره فیلم «راه ابریشم» که از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اکتبر (۲۰ تا ۲۵ مهر) در شهر شیآن چین برگزار می‌شود و به سبب محدودیت های کرونایی این رویداد سینمایی امسال، در سالن هایی با فضای باز در سراسر استان «شاآن‌شی» میزبان نمایش ۵۰۰ فیلم سینمایی چینی و بین المللی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین چند سینماگر سرشناس نیز در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اکتبر (۲۱  و ۲۲ مهر) به برگزاری مسترکلاس در جشنواره خواهند پرداخت و تجارب حرفه ای خود در عرصه فیلمسازی را با سینماگران جوان و مخاطبان به اشتراک می گذارند. 

اصغر فرهادی کارگردان ایرانی برنده دو جایزه اسکار، «ماوگوژاتا شوموفسکا» فیلمساز لهستانی، «سانگ ژیا« بازیگر چینی و «شو ژنگ» کارگردان، بازیگر، تهیه کننده و فیلمنامه نویس چینی چهره هایی هستند که در هفتمین جشنواره فیلم راه ابریشم چین مسترکلاس برگزار می کنند. 

فیلم های حاضر در جشنواره «راه ابریشم» از میان ۳۵۰۰ اثر ارسالی به جشنواره انتخاب شده اند و یک تیم ویژه متشکل از فیلمسازان با حضور اصغر فرهادی، اقدام به انتخاب ۱۷ فیلم منتخب جشنواره کرده اند و تماشای آنها را به مخاطبان توصیه می کنند. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اصغر فرهادي راه ابریشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: این جشنواره همزمان با آئین سنتی طلب باران (پنجاه بدر) همراه با بازی‌های بومی و محلی از هفدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی برگزار خواهد شد.

غریب افزود: در این جشنواره، استان قزوین میزبان شماری چند از سفرای کشور‌های خارجی و مسئولین ملی است.

وی، هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را، شناسایی و معرفی محصولات تولیدی، آداب و رسوم فرهنگی و آئین‌های اجتماعی روستائیان و عشایر عزیز در راستای توانمندسازی مردم پایه بیان کرد.

دیگر خبرها

  • علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است