Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@12:42:48 GMT

کشف 187 کیلو موادمخدر طی عملیاتی مشترک

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۱۷۲۰

کشف 187 کیلو موادمخدر طی عملیاتی مشترک

فرمانده انتظامی استان از کشف 187 کیلو موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس شرق استان تهران در شهرستان پیشوا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سردار "کیوان ظهیری" گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی حمل موادمخدر از شرق استان تهران به شهرستان های تابعه غرب استان تهران، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، سرنخی از حمل موادمخدر از شهرستان پیشوا به شهرستان های شهریار، قدس و ملارد به دست آورده و موفق به شناسایی محل دپوی موادمخدر در آن منطقه شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با همکاری پلیس شرق استان تهران و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ویژه 6 قاچاقچی را دستگیر و از محل اختفای آنان 97 کیلوگرم حشیش و 90 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشته و اذعان کردند که قصد انتقال و توزیع موادمخدر در شهرستان های غرب استان تهران را داشتند که با هوشیاری ماموران انتظامی موفق به این کار نشدند.

سردار ظهیری در پایان بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی غرب استان تهران کشف 187 کيلو موادمخدر غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند

سرهنگ مجتبی جمالی فرمانده انتظامی ساوه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور ۲ فرد ناشناس، در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان ساوه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از کسب اطمینان از صحت موضوع اعلامی و حضور این افراد به منظور حفاری و کشف اشیاء عتیقه، ماموران ۲ نفر را حین حفاری مشاهده و دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه از این متهمان یک دستگاه گنج یاب و مقادیری اشیاء تاریخی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد خاطرنشان کرد: این افراد با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی در بازجویی‌های تخصصی ماموران انتظامی ساوه، به ناچار لب به اعتراف گشوده و بیان داشتند که قصد حفاری و کشف اشیاء گران قیمت باستانی و عتیقه را در روستای مورد نظر داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با افراد سودجو و قانون گریز به منظور پیشگیری از سرقت آثار تاریخی و فرهنگی کشور افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند