Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام فدراسیون وزنه‌برداری مرحله رفت لیگ وزنه‌برداری در رده سنی بزرگسالان از ۱۹ آذر ماه آغاز می‌شود.

مرحله رفت لیگ وزنه‌برداری به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان روزهای ۲۱، ۲۰، ۱۹ آذر برگزار می‌شود.

«حسن جلیلی» رییس کمیته مسابقات و لیگ اظهار داشت: لیگ امسال بخاطر شرایط بیماری کرونا در ۲ گروه جوانان و بزرگسال به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل وجود این بیماری تعداد مسابقات کمتر شده و در زمان بیشتری به صورت متمرکز انجام خواهد شد.

وی افزود: تا پایان سال زمان کوتاهی برای انجام مسابقات داریم و به همین دلیل، لیگ بزرگسالان و جوانان در ۲ مرحله انجام می‌شود. مرحله اول رفت و مرحله دوم برگشت خواهد بود. در بزرگسالان مرحله رفت در آذر ماه خواهد بود و مرحله برگشت در بهمن ماه انجام می‌شود.

جلیلی خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ جوانان در دی و اسفند ماه برگزار می‌شود. به دلیل برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر تاریخ دقیق دور برگشت مسابقات بزرگسالان هنوز مشخص نشده است. ورزشکارانی که در جام فجر وزنه می‌زنند، قرار است نتایجش در لیگ محاسبه شود. به همین دلیل منتظر مشخص شدن تاریخ دقیق برگزاری جام فجر هستیم.

رییس کمیته مسابقات و لیگ در خصوص میزبانی مسابقات عنوان کرد: به دلیل شرایط ویژه کرونا و کسب مجوز از ستاد مبارزه با کرونا، هنوز میزبانی تمام مراحل مشخص نشده است. فقط برای دور رفت بزرگسالان خوزستان به عنوان میزبان مشخص شده که منوط به دریافت مجوز از ستاد مبارزه با کرونا در آن شهر است.

جلیلی در رابطه با تیم‌های شرکت کننده گفت: امسال در مجموع ۱۱ تیم اعلام آمادگی کرده‌اند؛ ۱۰ تیم در رده بزرگسال و ۷ تیم در جوانان. در رده بزرگسالان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات است که سال گذشته به عنوان نایب قهرمانی رسید. باشگاه ملی حفاری و مناطق نفت‌خیز جنوب خوزستان که از باسابقه ترین باشگاه‌های حاضر در لیگ هستند. سه تیم نظامی به اسم‌های نیروی زمینی، عقاب نیروی هوایی و رعد پدافند حضور دارند. چهار تیم به اسم‌های فولاد خوزستان، مقاومت البرز و شهید فلاحت دوست از تهران و هیات وزنه‌برداری استان همدان هم امسال حضور خواهند داشت. البته باشگاه مس رفسنجان اعلام آمادگی کرده اما نماینده‌شان در جلسه هماهنگی حضور پیدا نکرد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان آقایان خراسان رضوی بزرگداشت داور بین المللی دکتر «پویا پارسا» با حضور ۵۰ بازیکن خراسان رضوی بصورت دوره‌ای - حذفی و با سرداوری استاد امین زاده و فروغی در خانه تنیس روی میز برگزار شد

در پایان این مسابقات ابوالفضل شریعت زاده، کیوان غفاری، جعفر جلائیان، رضا صالحیان، علی صادقی مندی، محمد جواد قاسمی نیا، عباس فروغی و محمد اسکندری به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند.

 هشت بازیکن منتخب بهمراه بازیکنان دسته برتر بزودی مسابقات نهایی را بصورت دوره‌ای برگزار خواهند کرد.

در مراسم پایانی با حضور ریاست و دبیر هیات و  بازیکنان و جمعی از پیشکسوتان استان از دکتر پارسا با اهدا لوح تقدیر گردید.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳