Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:32:39 GMT

۲۴ میلیون تن کنسانتره آهن تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۲۲۰۶

۲۴ میلیون تن کنسانتره آهن تولید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایمیدرو، ۹ شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ آهن از ابتدای فروردین تا پایان شهریور، ۲۴ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۶۹۰ تن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۳ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۱۰۲ تن بود؛ بنابراین تولید کنسانتره آهن امسال ۴ درصد رشد کرده است.

از این میزان، شرکت‌های «گل گهر» ۸ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۹۷۷ تن، «چادرملو» ۵ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۱۶۹ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۳ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۷۹۶ تن، «گهر زمین» ۲ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۳۲۸ تن، «مرکزی» ۲ میلیون و ۶۷ هزار و ۱۲۲ تن، «توسعه فراگیر سناباد» یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۴۲۳ تن، «اپال پارسیان سنگان» یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۲۸۴ تن، «صبانور» ۷۱۰ هزار و ۹۲۱ تن و «جلال آباد» ۲۱۳ هزار و ۶۷۰ تن کنسانتره تولید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش ۶ درصدی تولید کنسانتره در شهریور

میزان تولید کنسانتره در شهریور، ۴ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۳۷۲ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (۴ میلیون و ۱۴ هزار و ۶۲۹ تن)، ۶ درصد افزایش یافت.

طی ۶ ماهه نخست امسال، شرکت‌های بزرگ ۸ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۹۸۳ تن کنسانتره به شرکت‌ها ارسال کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۱۰ میلیون و ۶۰ هزار و ۵۸۰ تن)، ۱۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

میزان ارسال کنسانتره در شهریور نیز یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۴۱۹ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۶۲۲ هزار و ۹۸۲ تن)، حاکی از کاهش ۵ درصدی است.

شرکت‌های بزرگ، طی ۶ ماهه نخست امسال، ۶۴۰ هزار و ۹۲۸ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۹۱۷ تن)، ۴۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

کد خبر 5045605

منبع: مهر

کلیدواژه: کنسانتره سنگ آهن ایمیدرو ویروس کرونا قیمت دلار بانک مرکزی ایران تولید نفت بازار سهام شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت اقتصاد آمریکا قیمت طلا ایالات متحده امریکا قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی نهاده های دامی رقم مدت مشابه سال گذشته یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد

به گزارش همشهری‌آنلاین از شبکه تلویزیونی المیادین، ژنرال «اسحاق بریک» گفت که اظهارات مقامات کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره پیروزی بر حماس، دور از واقعیت است.

وی افزود: تاکید بر نابودی حماس به عنوان هدف نهایی جنگ (علیه غزه)، فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد.

این مقام صهیونیست معتقد است که کابینه نتانیاهو برای احیای اعتبار خود و جبران شکست از مقاومت فلسطین در طوفان الاقصی، حاضر است موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر بیاندازد.

ژنرال بریک گفت: اسرائیل باید پایان جنگ غزه را اعلام کرده و نیروهایش را از این منطقه خارج کند، زیرا حتی حمله به رفح نیز به نابودی حماس نخواهد انجامید.

بریک پیشتر هم به شکست در مقابل مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرد و خواستار اعلام پایان این جنگ توسط مقامات رژیم اسرائیل شد.

وی گفته بود: ما بیشتر نیروهایمان را از آنجا (نوار غزه) خارج کرده‌ایم و نیرویی وجود ندارد که آنها (مقاومت) را برای همیشه نابود کند.

بریک ادامه داد: یورش به رفح در جنوب نوار غزه به ما کمکی نخواهد کرد؛ چرا که ما در جنگ شکست خورده‌ایم.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

کد خبر 847516 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • ساعت هایی که تا بحال مشابه آن ها را ندیده اید! (فیلم)
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران