Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردببل گفت: برای اجرای مانور جهادی تعمیرات برق مسیر مشگین شهر - مرادلو بیش از یک میلیارد و 200میلیون تومان هزینه کردیم.

حسین قدیمی در حاشیه آغاز مانور جهادی تعمیرات برق در مشگین شهر و در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در این مانور یک دستگاه اتوبستر در راستای افزایش ولتاژ و رفع ضعف برق منطقه به قیمت 500 میلیون تومان خریداری و نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق استان اردبیل در راستای تامین برق مستمر و پایدار، افزایش قابلیت اطمینان و تاب آوری شبکه، کاهش خاموشی ها، جلب رضایتمندی مشترکین و ارتقا آمادگی همکاران در مقابله با بحران این مانور جهادی را برگزار می کند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بابیان اینکه در این مانور 38 اکیپ و 202 نفر حاضر هستند، گفت: این مانور در مسیر پست 63 کیلوولت مرادلو در حال انجام است تا افزایش و بهبود شبکه برق مشگین و رضایت مشترکین را شاهد باشیم.
قدیمی اقدامات اجرایی در این مانور را تعویض مقرهای معیوب، اصلاح تیرهای فرسوده و کجی آنها و افزایش ظرفیت نیرورسانی با تعویض سطح مقطع سیم های ابتدا فیدر ها اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل در ادامه بیان کرد: این برنامه اولین مانور جهادی تعمیرات در سطح استان است و در اواخر ماه آینده مانور دیگری در دو فیدر چهار شمالی و فیدر چهار جنوبی شهر اردبیل برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مانور شرکت توزیع برق استان مانور جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران