Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به این که همه مردم تخصص لازم برای تعمیر و رفع عیب کامپیوتر را ندارند یا باید سیستم خود را به مرکز تعمیر آن ببرند و یا شخصی را برای تعمیر کامپیوتر در محل درخواست کنند.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام امداد رایانه تهران، امروزه با فراگیر شدن استفاده از کامپیوتر در اکثر امور روزمره تعداد کاربران آن بسیار افزایش یافته است و با توجه به این که امکان بروز مشکل در کامپیوتر وجود دارد با خرابی سیستم، کار فرد عقب افتاده و باعث پیش آمدن مشکل برای کاربر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با توجه به این که همه توان تعمیر و رفع عیب کامپیوتر را ندارند باید سیستم خود را به مرکز تعمیر آن ببرند و یا شخصی را برای تعمیر کامپیوتر در محل درخواست کنند.

امروزه مراکزی وجود دارند که در صورت اعلام نیاز شما برای کمک به محل شما آمده و مشکل تان را برطرف خواهند کرد که یکی از مراکز معتبر و با تجربه که می تواند در این گونه مشکلات به داد شما برسد امداد رایانه تهران می باشد.

این مرکز با داشتن ۱۰ ایستگاه کاری با کمترین زمان ممکن به نزد شما آمده و در محل مورد نظر شما مشکل تان را برطرف خواهند کرد.

شرکت امداد رایانه تهران برای تعمیر کامپیوتر در محل دارای نماد اعتماد اینماد ۲ ستاره و نماد ساماندهی می باشد که برای مشاهده آن می توانید به قسمت پایین سایت ما یعنی www.tamir-computer.com مراجعه کنید تا با اطمینان کامل، کار خود را به ما بسپارید.

یکی دیگر از ویژگی های ما این است که بابت ایاب و ذهاب در شهر تهران هیچ هزینه ای دریافت نمی گردد. برای دسترسی به امداد رایانه تهران شما عزیزان می توانید با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمائید تا همکاران ما به سرعت برای رفع مشکل شما حاضر شوند:

- ۰۹۱۲۲۶۵۴۷۳۶

- ۴۴۱۰۰۳۳۴

- ۲۲۳۸۷۸۶۲

- ۸۶۰۲۹۹۰۷

- ۶۶۹۱۹۸۶۳

- ۳۳۵۲۹۶۶۴

تعمیر کامپیوتر در محل

ایراد های ممکن در کامپیوتر

مشکلات سیستم های کامپیوتری در کل به دو دسته ی سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شوند که مراحل رفع عیب و تعمیر آن ها متفاوت است و تشخیص و حل آن باید توسط افراد متخصص صورت بگیرد تا مشکلات بیشتری پدید نیاید.

حال در ادامه قصد داریم به تعدادی از ایرادات محتمل در رایانه بپردازیم و دلایل ایجاد مشکل و برخی از روش های حل آن را توضیح دهیم با ما همراه باشید.

. بالا نیامدن کامپیوتر:

یکی از ایراداتی که بسیار ممکن است برای کامپیوتر پیش بیاید روشن نشدن و یا به اصطلاح پاور نشدن کیس می باشد که در این شرایط مواردی که بهتر است ابتدا چک کنید به شرح و ترتیب زیر می باشد:

. بررسی برق سه راهی

. بررسی کابل برق کیس

. بررسی منبع تغذیه (پاور) کیس

با بررسی موارد بالا اگر به نتیجه رسیدید آن مورد معیوب را تعویض کنید که البته منبع تغذیه کیس به راحتی قابل تعویض نیست و باید توسط اشخاص ماهر انجام شود. حال اگر این موارد نبود ممکن است ایراد از سایر قطعات سخت افزاری داخل کیس باشد که باید توسط کارشناسان مخصوص تشخیص داده شود.

تعمیر کامپیوتر در محل

. بالا نیامدن ویندوز:

بالا نیامدن ویندوز دلایل بسیاری می تواند داشته باشد که هم مشکل سخت افزاری و هم نرم افزاری می تواند از دلایل آن باشد. مشکلات سخت افزاری مانند معیوب شدن مادربرد، رم ، هارد، منبع تغذیه، کارت گرافیک و ... و مشکلات نرم افزاری مثل ویروسی شدن، پاک شدن بخشی از اطلاعات فایل های سیستمی ویندوز که در درایور C هستند، به روز رسانی ناقص ویندوز، نصب یک برنامه مخرب و ... که ممکن است موجب خرابی ویندوز شما شده باشد.

تعمیر کامپیوتر در محل

. سیاه بودن صفحه ی نمایش:

یکی از دلایلی که موجب بروز این مشکل می شود خرابی کابل اتصال بین مانیتور و کیس می باشد که باید بررسی گردد ولی اگر این مشکل در لپ تاپ پیش آمد ایراد احتمالی در فلت ال سی دی می باشد و در مرحله بعد ممکن است خود ال سی دی معیوب شده باشد و یا کارت گرافیک خراب شده باشد.

. نصب نشدن برنامه روی کامپیوتر

نصب نشدن یک برنامه ی کاربردی بر روی کامپیوتر می تواند دلایل زیادی داشته باشد اما اصلی ترین دلایل می تواند به شرح زیر باشد: عدم سازگاری برنامه با سیستم عامل شما، عدم سازگاری برنامه با سخت افزار شما، خرابی برنامه ، داشتن پیش نیاز یک برنامه دیگر جهت نصب نرم افزار مورد نیاز شما ( مثل winrar , sql , .net , direct  و ... ) ، نداشتن فضا به اندازه کافی در هارد.

. کند شدن سرعت ویندوز و یا برنامه های کاربردی:

این ایراد نیز یکی از متداول ترین مشکلاتی است که بین کاربران وجود دارد و با آن مواجه می شوند، حال اگر سیستم شما از لحاظ سخت افزاری ایرادی ندارد و مشخصات سیستمی دستگاه شما مناسب است باید مشکل را در مواردی مثل ویروسی شدن، پر شدن حافظه ی هارد و به روز نبودن سیستم عامل دنبال کنید.

. کار نکردن فن کامپیوتر:

کار نکردن فن باعث بالا رفتن دمای کیس خواهد شد که همین باعث ایجاد مشکلات بیشتر برای کامپیوتر خواهد شد پس بهتر است سریع تر آن را برطرف کنید و اقدام به تعمیر کامپیوتر نمائید. یکی از دلایل کار نکردن فن گیر کردن چیزی مثل سیم در مسیر چرخش آن است، دلیل دیگر ممکن است گرد و خاک باشد که باعث می شود فن به خوبی عمل نکند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیر کامپیوتر برای تعمیر سخت افزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ساخت پنج‌هزار خوابگاه متأهلی دانشجویی تا پایان کار دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی‌گل، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه یاسوج، با اشاره به اینکه کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دو بار کنکور برگزار می‌شود، الحمدالله روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم.

وی افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل، مشکل پیش آمده بود، کنکور را تکرار خواهیم کرد و داوطلبان کنکور در این منطقه نگرانی نداشته باشند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری، گفت: چند مورد مشکل و تخلف در کنکور امسال داشتیم، برخورد لازم انجام و به هیئت مرتبط خود معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون سه هزار خوابگاه متأهلی در سراسر کشور در دست ساخت است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به پنج‌هزار خوابگاه می‌رسد.

زلفی‌گل خاطرنشان کرد: واقعیت امر توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شده و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری وزارتخانه بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجمی صورت گرفته است.

وی افزود: خوابگاه دانشجویی یاسوج با زیربنایی دو هزار ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته خواهد شد.

کد خبر 748448

دیگر خبرها

  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • «هفت» نیامده رفت!
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوتر‌ها قابل استفاده می‌شوند
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم