Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیری با اعلام آغاز به کار این شبکه در این استان گفت: استفاده از ظرفیت جوانان توانمند در راستای شناسایی مسائل سراسر کشور و پیگیری آن ها از مجلس یازدهم تا رفع این مسائل، هدف فعالیت شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سیدابوالفضل وزیری» در جلسه اعلام آغاز فعالیت شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی در مشهد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، پیگیری مسیر افتخارآمیز به سوی آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی را بر عهده  جوانان قرار دادند و فرمودند که برای اجرای عدالت و مبارزه با تبعیض، چشم امیدشان به جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر شبکه ناظران اسلامی خراسان تلاش‌ برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم را نقشه راه این شبکه دانست و گفت: شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی در سراسر کشور فعالیت خواهد کرد تا نشان دهد می‌تواند بدون داشتن هرگونه پست و مقامی مطالبات جامعه را پیگیری و همچنین انتظارات مقام معظم رهبری رهبری را نیز برآورده کرد.

 

وزیری با اشاره به ترکیب انقلابی و جوان مجلس یازدهم عنوان کرد: مجلس یازدهم متشکل از جوانان پرانگیزه، باایمان، پرتوان، تحصیل کرده و کارآمد، در کنار شماری از مدیران انقلابی و دارای سوابق اجرایی و نیز گروهی از پیشکسوتان دارای سوابق نمایندگی مجلس، بارقه امیدی را در دل مردم، به‌ویژه جوانان حزب اللهی به منظور ایجاد یک تحول چشم گیر در مجلس شورای اسلامی و به تبع آن در حوزه‌های اقتصاد و معیشت مردم، فرهنگ، عدالت و سایر حوزه ها ایجاد کرد.

 

وی سفرهای استانی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی، متشکل از جوانان تحصیل‌کرده، دانجشویان فعال و انقلابی در تلاش است تا ضمن شناسایی مسائل استان‌ها و شهرستان‌های کشور به یاری نخستین مجلس گام دوم انقلاب برود و در شناسایی تا رفع این مسائل به آن‌ها کمک کند.

 

دبیر شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی عبارت تحول را یکی از کلیدواژه‌های اصلی بیانات مقام معظم رهبری دانست و افزود: بنا به فرموده ایشان، یکی از حوزه‌های تحول، تحول در نگاه به توانایی جوانان است که در زمان امام راحل در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودیم.

 

وزیری با تاکید بر اینکه شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی تداعی گر توانمندی جوانان و مدیریت آن‌ها در دوران دفاع مقدس خواهد بود تصریح کرد: این شبکه بابهره‌گیری از پشتوانه توانمند مردمی و با شعار "بر مدار تحول" فعالیت خود را در تمامی استان‌های کشور و باهدف کمک به نمایندگان مجلس دنبال خواهد کرد.

 

وی گفت: در شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی مشکلات روستاها، شهرستان‌‌ها و استان‌ها براساس اولویت شناسایی و دسته‌بندی شده و سپس توسط کمیته مرکزی این شبکه در تهران جمع‌بندی و به نمایندگان هر حوزه انتخابیه منتقل می‌شود و همچنین تا رفع مشکل و مسئله پیگیری‌های جدی انجام خواهد شد‌.

 

دبیر شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی خراسان رضوی با اعلام مسائل کل کشور با نگاهی علمی، کارشناسی و به دور از هوچی‌گری پیگیری خواهد شد اظهار کرد: ما تا لحظه آخر مسائل مطرح شده را از نمایندگان پیگیری خواهیم کرد و گزارش عملکرد هر مسئول و نماینده را به سمع و نظر مردم خواهیم رساند چرا که وظیفه مسئولان و نمایندگان رسیدگی به این مسائل است و ما هر گونه تخطی از وظیفه قانونی و شرعی را از طریق رسانه ها به اطلاع مردم خواهیم رساند.

 

وزیری افزود: از تمامی جوانان دغدغه‌مند استان دعوت میکنیم تا با ثبت نام در سامانه برمدار تحول به آدرس Www.madartahavol.ir ما را در شناسایی هر چه بهتر معضلات استانی و شهرستانی یاری دهند و دست همکاری خود را به سوی تمامی گروه های جهادی و تشکل های دغدغه مند بلند می کنیم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبکه ناظران آغاز فعالیت آغاز فعالیت رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این همایش گفت: آمار‌های غیر رسمی در کشور نشان می‌دهد سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در کشور انجام می‌شود که بسیار نگران کننده است و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

ذاکریان افزود: سال ۱۴۰۰ با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین موسسه نفس از مشهد شروع به فعالیت کرد و تا الان بیش از ۳۰۰۰ مورد جلوگیری از سقط عمد جنین در کشور توسط این موسسه انجام شده است.

وی بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی