Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از مدیران دستگاه‌های‌ اجرایی خواست: برای جذب اعتبارهای ملی باهدف جبران خسارت‌های ناشی از وقوع بلایای طبیعی احتمالی اقدام کنند.

دکتر منوچهر فخری روز 20 مهرماه در جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به ریاست آشناگر ، استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: عیار مدیران حوزه بحران در زمان وقوع بلایایی طبیعی و بحران‌ها سنجیده خواهد شد و در زمان هر بحران احتمالی باید مسئولان بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: شاید ماهیت زلزله چندان قابل پیش بینی برای مدیریت بحران احتمالی چندان مشخص نباشد اما برای جلوگیری از وقوع سیل و مدیریت بحران قبل از جاری شدن سیلاب می توان از هم اکنون اقدام هایی انجام داد.

فخری تصریح کرد: برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه حسین آباد کالپوش در ماه‌های گذشته اقدام های بسیار قابل توجهی انجام شد و با رفع مشکلات آب و فاضلاب در سایت جدید به صورت ۱۰۰ درصدی مکان جدید برای اهالی مصیب دیده حسین‌آباد قابل سکونت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: استاندار سمنان همواره برای تسریع در رفع مشکلات حسین آباد کالپوش تاکید دارند و با تلاش مضاعف مسئولان برای گره‌گشایی از مشکلات مردم فهمیم منطقه حسین آباد اقدام شود.

فخری تصریح کرد: اقدام های خوبی در بخش برق، گاز و دیگر مشکلات زیرساختی در حسین آباد کالپوش انجام شد و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان براب رفع آب آشامیدنی و فاضلاب منطقه هم اقدام خواهد شد.

میزان هزینه‌کرد دستگاه‌ها در حسین‌آباد کالپوش

ملایری ، فرماندار میامی نیز در این جلسه گفت : از ابتدای بحران زمین لغزه در حسین آباد کالپوش تاکنون ۵۲ میلیارد تومان در قالب کمک و مساعدت از سوی دولت به مردم حسین آباد کالپوش پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان سمنان تا کنون بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان در حسین آباد کالپوش هزینه کرده است ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان سمنان نیز تا کنون بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان و شرکت توزیع نیروی برق استان تا کنون بالغ بر ۶.۵ میلیارد تومان در حسین آباد کالپوش هزینه کرده است.‌

فرماندار میامی اضافه کرد: بالغ بر ۳ میلیارد تومان از اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان تا کنون در حسین آباد کالپوش هزینه شده است.‌

ملایری با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز مبلغ ۱۱ میلیارد تومان در حسین آباد کالپوش هزینه کرده اظهار کرد: تا کنون ۱۴ میلیارد تومان توسط دهیاری و شورای اسلامی حسین آباد کالپوش در این منطقه رانش‌دیده هزینه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها میامی رانش زمین در روستای حسین آباد کالپوش میامی معاون استاندار سمنان میلیارد تومان استاندار سمنان تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اردوی تیم ملی مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو می‌رود.

به گزارش ایسنا،بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد