Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر علی حسینی، مسئول بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ (سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران) ظهار داشت: مدیریت قول داده قبل از اینکه بخواهد خطری متوجه باشگاه شود این وجه را پرداخت کنند. آنچه در رای نوشته شده بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تا روز پرداخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یعنی روزی که پول پرداخت شود پنجره نقل و انتقالاتی باید باز شود آیا اینکه کسر امتیازی باشد یا نه در حوزه کار من نیست که بخواهم اظهار نظر کنم، ولی بر اساس یازده سالی که در باشگاه بودم، وقتی حکمی می‌آید فیفا قبل از آن مهلتی در حدود یک ماه تا ۴۵ روز می‌دهد و بعد از آن پنجره نقل و انتقالاتی شما بسته می‌شود. اگر ۲ پنجره بسته شد و باشگاه به تعهداتش عمل نکرد اتفاقات بعدی رخ خواهد داد.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه وکیل برانکو اعلام کرده امروز مهلت پایانی پرسپولیس بوده و جریمه‌های سنگین‌تر اعمال می‌شود، گفت: من در رسانه‌ها خواندم، اما چیزی برای من نیامده است. هیچ مکاتبه‌ای از فیفا نشده که مهلتی بگذارند اگر شما تا این روز پول را ندهید به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کنید. ما یک رأی در ۲۲ مرداد داشتیم.

حسینی در مورد اینکه فیفا به خاطر شکایت النصر از پرسپولیس مدارک خواسته یا خیر، بیان کرد: فیفا از ما چیزی نخواسته و این موضوع هم به فیفا هم مربوط نمی‌شود. ما در بازه زمانی مشخصی در سازمان لیگ قرارداد‌ها را به ثبت رسانده ایم و خود AFC هم یک هفته قبل از اولین بازی پنجره را می‌بندد و شما نمی‌توانید مدارک را در سایت بارگذاری کنید. ما در زمان مهلت قانونی که داشتیم همه موارد را به فدراسیون فوتبال تقدیم کردیم و آن‌ها هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند. ۲ مدرک از AFC داریم که یکی از آن‌ها ID کارت بازیکنان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست

استاندار ایلام با تاکید بر پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره گفت: بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ حسن بهرام‌نیا امروز- جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه- در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام با تاکید بر پرداخت مطالبات مردم پایین دست سد سیمره، اظهار کرد: در قانون، مالکیت ساکنان روستاهای پایین دست سد سیمره محترم شمرده شده و دولت هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد بنابراین باید مدیر سد سیمره نسبت به کارشناسی و سپس پرداخت مطالبات ساکنان بالادست و پایین‌دست از جمله روستای تلخاب اقدام کند.

وی ادامه داد: طی آخرین نشست مقرر شد در قالب نهضت ملی به ساکنین روستای تلخاب زمین و اقدام به ساخت مسکن شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه یکی از مطالبات مهم استان بحث پسماند است که باید محل پسماند در استان ایلام از جمله شهرهای مهران، ایوان و ملکشاهی مشخص شود، ادامه داد: بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست و وضعیت خوبی در این زمینه نداریم که در این راستا به مدیران متولی حوزه پسماند اخطار می‌دهیم، و از معاون عمرانی استانداری، فرمانداران و شهرداران شهرهای ایلام، ملکشاهی و مهران خواستاریم که برای ایجاد محل پسماند ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری، هم‌افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در حوزه پسماند بسیار ضروری است.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: به شهروندانی که حقوق شهروندی را رعایت نکنند و پسماندهای خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها کنند اخطار می‌دهیم و طبق قانون با قانون‌شکنان برخورد می‌شود.

بهرام‌نیا با تاکید بر مشارکت شهروندان در زیبا نگه داشتن چهره شهر افزود: در راستای جلوگیری از رها شدن پسماند در بسیاری از بلوارهای اطراف شهر ایلام از جمله بلوار شرقی شهر و میدان قرآن نیوجرسی نصب شد.

وی از آغاز طرح نهضت زیباسازی نمای بیرونی و داخلی ادارات در استان خبر داد و افزود: از مدیران دستگاه‌ها در اجرای این طرح قدردانی می‌کنم، و سایر ادارات نیز هر چه سریع‌تر نسبت به زیباسازی سر درب ادارات اقدام کنند.

استاندار ایلام ضمن قدردانی از سازمان‌های مردم نهاد، تاکید کرد: مساعدت و اعتبارات لازم برای خرید تجهیزات و امکانات برای اطفای حریق به استان ایلام اختصاص یابد.

کد خبر 748097

دیگر خبرها

  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟