Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@17:52:22 GMT

جایزه «جلال» فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۲۵۲۷

جایزه «جلال» فراخوان داد

فراخوان سیزدهمین دوره جایزه ادبی «جلال ‌آل‌احمد» از سوی دبیرخانه این جایزه منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی موسسه خانه ‌کتاب و ادبیات ایران، دبیرخانه سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال‌ آل‌احمد از نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران دعوت می‌کند آثار خود را در چهار گروه «داستان بلند و رمان»، «مجموعه داستان کوتاه»، «نقد ادبی» و «مستندنگاری» به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس فراخوان این جایزه، کتاب‌ها باید برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۸ منتشر شده و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در داخل کشور به چاپ رسیده باشند.
 
نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران می‌توانند ۳ نسخه از هر کتاب را تا ۱۰ آبان ۱۳۹۹ به دبیرخانه جایزه ادبی جلال ‌آل‌احمد به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی (پنجم)، پلاک ۶، کدپستی ۱۵۸۵۶۳۴۹۷۱، دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۱۸۶۴۶ داخلی ۲۱۸ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.jalalprize.ir مراجعه کنند. 

سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال‌ آل‌احمد پاییز سال جاری برگزار می‌شود.

پیش‌تر ابراهیم محمد حسن‌بیگی و مصطفی راضی جلالی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ترتیب به عنوان دبیر علمی و دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال ‌آل‌احمد منصوب شدند و اعضای هیئت علمی این رویداد ادبی طی روزهای آینده معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد فراخوان سیزدهمین دوره جایزه ادبی جایزه ادبی جلال آل احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد

استقلال با سوپرگل گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی خود سه امتیاز حیاتی و سرنوشت ساز مقابل ذوب‌آهن کسب کرد و صدرنشین لیگ ماند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جواد نکونام امروز برای نخستین بار در هشت تقابل با محمد ربیعی موفق شد او را شکست دهد. جالب اینکه همانند پرسپولیس، گل‌های امروز استقلال را هم خارجی‌ها به ثمر رساندند و آبی‌ها را در کورس قهرمانی حفظ کردند.

شرح گل‌ها 

استقلال ۲ - ذوب آهن ۱ / گوستاوو بلانکو - دقیقه ۴+۹۰: روی تعلل مدافعان ذوب آهن، توپ در محوطه جریمه به گوستاوو بلانکو رسید و او با شوتی سرکش، محسن فروزان را مغلوب کرد.

استقلال ۱ - ذوب آهن ۱ / جلال‌الدین ماشاریپوف - دقیقه ۶۴: ارسال ابوالفضل جلالی در محوطه جریمه به جلال‌الدین ماشاریپوف رسید و هافبک ازبکستانی پس از جا گذاشتن مدافع حریف، با ضربه‌ای دقیق دروازه حریف را باز کرد.

 

دیگر خبرها

  • فراخوان جوایز «ایسفا» منتشر شد
  • جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد
  • تلفیق اماکن ادبی در کنار نمایشگاه کتاب ظرفیت فعال‌سازی گردشگری ادبی را دارد
  • کتاب «آینده می‌افتد زمین» رونمایی می‌شود
  • کتب ترکی بیشتر معرفی شود/ به آثار نیما یوشیج و زرین کوب علاقه‌مندم
  • مبارزترین فرهنگ ادبی بین‌المللی فرهنگ فلسطینی است
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس آغاز به کار کرد
  • کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد