Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@15:13:42 GMT

بلیت سینماها از آبان تمام بها می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۲۵۹۴

بلیت سینماها از آبان تمام بها می‌شود

دبیر شورای صنفی نمایش با بیان اینکه بلیت سینماها از اول آبان ماه تمام‌بها خواهد بود، تاکید کرد که قرار است شورای اکران آنلاین در آینده تشکیل شود.

مرتضی شایسته در گفتگویی با ایسنا درباره مصوبات جلسه ۲۰ مهرماه شورای صنفی نمایش توضیح داد: این جلسه با حضور اعضای شورا و مدیرکل سینمای حرفه ای سازمان سینمایی در محل اتحادیه تهیه کنندگان تشکیل و مقرر شد از ابتدای آبان ماه بهای بلیت سینماها به روال قبل برگردد و در تمام روزهای هفته به جز سه شنبه‌ها تمام بها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب فقط روزهای سه شنبه بلیت سینماها نیم بها خواهد بود.
او با اشاره به این که اکران فیلم‌هایی که روی پرده هستند پس از بازگشایی سینماها همچنان ادامه خواهد داشت افزود: فیلم سینمایی «اینجا هم باران می بارد» نادر طریقت و «مردن در آب مطهر» نوید محمودی به ترتیب در سرگروه‌های سینمایی بهمن و ایران از ۳۰ مهر ماه اکران خواهند شد.
 شایسته اضافه کرد: یکی دیگر از مصوبات امروز شورا این بود که از این پس تمام سینما های کشور باید به عضویت سامانه سامفا که مربوط به اکران و فروش سینماهاست درآیند و دفاتر پخش مکلف هستند به سینماهایی که عضو سمفا نیستند، فیلمی برای اکران ندهند.
وی درباره اینکه قرار بود در جلسه امروز شورا صنفی نمایش، موضوع شورای آنلاین هم به بحث گذاشته شود گفت قرار است این شورا به طور مجزا تشکیل شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سینما بلیت سینماها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی کبیر در دور دوم اجرا‌های خود از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۸ در تئاتر هامون روی صحنه خواهد رفت.  

همچنین همزمان با پیش‌فروش بلیت این اثر نمایشی در سایت تیوال از جدیدترین پوستر نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» با طراحی مهرداد رضایی رونمایی شد.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولی‌پور، فرزانه سیری و محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»، داستان زندگی دو خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!