Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@08:26:39 GMT

بلیت سینماها از آبان تمام‌بها میشود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۲۶۶۱

دبیر شورای صنفی نمایش با بیان اینکه بلیت سینماها از اول آبان ماه تمام‌بها خواهد بود، تاکید کرد که قرار است شورای اکران آنلاین در آینده تشکیل شود. ناطقان: مرتضی شایسته درباره مصوبات جلسه ۲۰ مهرماه شورای صنفی نمایش توضیح داد: این جلسه با حضور اعضای شورا و مدیرکل سینمای حرفه ای سازمان سینمایی در محل اتحادیه تهیه کنندگان تشکیل و مقرر شد از ابتدای آبان ماه بهای بلیت سینماها به روال قبل برگردد و در تمام روزهای هفته به جز سه شنبه‌ها تمام بها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب فقط روزهای سه شنبه بلیت سینماها نیم بها خواهد بود.
او با اشاره به این که اکران فیلم‌هایی که روی پرده هستند پس از بازگشایی سینماها همچنان ادامه خواهد داشت افزود: فیلم سینمایی «اینجا هم باران می بارد» نادر طریقت و «مردن در آب مطهر» نوید محمودی به ترتیب در سرگروه‌های سینمایی بهمن و ایران از ۳۰ مهر ماه اکران خواهند شد.
 شایسته اضافه کرد: یکی دیگر از مصوبات امروز شورا این بود که از این پس تمام سینما های کشور باید به عضویت سامانه سامفا که مربوط به اکران و فروش سینماهاست درآیند و دفاتر پخش مکلف هستند به سینماهایی که عضو سمفا نیستند، فیلمی برای اکران ندهند.
وی درباره اینکه قرار بود در جلسه امروز شورا صنفی نمایش، موضوع شورای آنلاین هم به بحث گذاشته شود گفت قرار است این شورا به طور مجزا تشکیل شود. منبع: ایسنا برچسب ها: بلیت ، سینما ، تمام بها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بلیت سینما تمام بها بلیت سینماها تمام بها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

«پرویزخان» از ۲۳ اسفندماه در سینماهای سراسر کشور اکران خود را آغاز کرده بود که با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و اهالی رسانه را به خود جلب کند و موفق به نامزدی در ۹ رشته شد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، سیمرغ بلورین بهترین تدوین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

سعید پورصمیمی، حمیدرضا پگاه، بهنام تشکر، علی باقری، المیرا دهقانی، خسرو احمدی، مهدی قربانی، یاسین مسعودی، محمد صادق ملک، نیما نادری، روزبه رئوفی، یدالله شادمانی، مهدی فریضه، منوچهر علیپور، امیر دانشجو، سید ابوالفضل موسوی، نصیر ساکی، امیرمهدی کوشکی، علی فرحناک، اسکندر کوتی و مریم سعادت بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «پرویزخان» که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با حمایت وزارت ورزش و جوانان است، درباره پرویز دهداری یکی از متفاوت‌ترین مربیان بزرگ تیم ملی فوتبال ایران است.

عوامل فیلم سینمایی «پرویز خان» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، تدوین: حسن حسندوست، طراح جلوه‌های بصری: سید هادی اسلامی، مدیر تولید: رضا زنجانیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: بامداد افشار، اصلاح رنگ ونور: فربد جلالی، دستیار اول کارگردان: علی غیاثوند، مدیر تدارکات: امیر مرایی، برنامه‌ریز: سحر زرندی، عکاس: حبیب مجیدی، روابط عمومی: علی سلمان زاده، مجری طرح: استودیو بادبان.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228284 برچسب‌ها فیلم سازمان اوج

دیگر خبرها

  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران