Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال ۲۰۱۸، کل مشارکت دانشجویان بین‌المللی در اقتصاد ایالات متحده بیش از ۴۵ میلیارد دلار تخمین زده شده است در این میان دو کشور بیشترین میزان دانشجو را دارند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ هر ساله بیش از 1 میلیون دانشجوی بین‌المللی از بیش از 100 کشور جهان در ایالات متحده تحصیل و زندگی می‌کنند؛ با توجه به حوادث اخیر در مورد سیاست‌های دولت ترامپ در زمینه آموزش آنلاین و دانشجویان بین‌المللی، به کشورها و قاره‌هایی که بیشترین آسیب را خواهند نگاهی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش "naijapops" در سال 2019، بالاترین جمعیت دانشجویان بین المللی در ایالات متحده از کشورهای زیر بودند: 

چین با 369،548 دانشجو

هند با 202،014 دانشجو

کره جنوبی با 52،250 دانشجو

عربستان سعودی با 37،080 دانشجو

کانادا با 26122 دانشجو

ویتنام با 21403 دانشجو

دانشگاه نیویورک با 19605 دانشجو، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی لس آنجلس با 16340 دانشجو، دانشگاه شمال شرقی با 16،075 دانشجو، دانشگاه کلمبیا با 15،897 دانشجو و دانشگاه ایلینوی با 13،497 دانشجو از جمله دانشگاه‌هایی از ایالات متحده هستند که در سال 2019 میزبان بیشترین دانشجویان خارجی بوده‌اند.

لازم به ذکر است دانشجویان خارجی که 12 درصد از کل دانشجویان را تشکیل می‌دهند، تقریباً 30 درصد از کل درآمد شهریه دانشگاه‌های دولتی آمریکا را در سال 2015 به خود اختصاص می‌دادند؛ در سال 2018، کل مشارکت دانشجویان بین‌المللی در اقتصاد ایالات متحده بیش از 45 میلیارد دلار تخمین زده شده است!

موارد جدید ابتلا به کرونا در آمریکا به بالاترین سطح در 2 ماه اخیر رسیدنگرانی آمریکایی‌ها از خشونت‌های گسترده پس از انتخابات ریاست جمهوریرسانه آمریکایی: تفکرات افراط گرایی در هند رشد خطرناکی گرفته استلاف‌زنی ترامپ علیه ایران در آستانه انتخابات؛ سربه‌سر آمریکا نگذارید که بد می‌بینید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه رسانه های خارجی افول هژمونی آمریکا رسانه رسانه های خارجی افول هژمونی آمریکا دانشجویان بین المللی ایالات متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، با گسترش بیش از انتظار اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان در سراسرآمریکا، سرکوب‌ها وارد مرحله‌ای جدید شده است تا جایی که در دانشگاه لس آنجلس، پلیس به سمت دانشجویان مستقیم شلیک کرد.

رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که تعداد دانشجویان دستگیر شده از دو هزار و 300 نفر فراتر رفته است.

با گسترده تر شدن اعتراضات جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در سراسر آمریکا و افزایش تعداد تجمع های مسالمت آمیز دانشجویان، سرکوب پلیس آمریکا هم وارد مرحله ای جدید شده است.

شلیک مستقیم به سمت دانشجویان، پلیس در دانشگاه لوس آنجلس آمریکا برای برچیدن کامل تحصن، خشونت را تشدید و با گلوله های پلاستیکی به دانشجویان مستقیم شلیک کرد.

تعداد دستگیری ها در این دانشگاه ایالت کالیفرنیا  بیشتر از 200 نفر اعلام شده است.

در دانشگاه کلمبیای نیویورک هم که سه شنبه شب پلیس با یورش همه جانبه چادرهای تحصن دانشجویان را برچید و براساس اعلام سی ان ان نزدیک به 400 دانشجو راهم دستگیر کرد.

باز در دو روز گذشته  پلیس 200 دانشجوی دیگر این دانشگاه را هم که در تحصن مسالمت آمیزضد صهیونیستی دو هفته اخیر این دانشگاه حضور داشته اند دستگیر کرده است.

تداوم خفقان و سرکوب در داخل دانشگاه کلمبیای نیویورک باعث شد که ده ها دانشجوی دیگر این دانشگاه در بیرون از دانشگاه تجمع کنند وآزادی فلسطین و محکومیت نسل کشی صهیونیست ها را فریاد بزنند.

 پلیس در دانشگاه تگزاس هم بعد از جمع کردن چادرهای دانشجویان متحصن 17 دانشجو را هم دستگیر کرد.

در دانشگاه  نیوهمپشایر هم اوضاع همین گونه بود. پلیس با خشونت به چادرها حمله و پرچم های فلسطین را جمع کرد و 12 دانشجو را هم دستگیر کرد. داوید فلدمن خاخام یهودی ضد صهیونیست که در یکی از تجمع های دانشجویان آمریکا حضور پیدا کرده ، آنان را دانشجویان شجاعی توصیف می کند که توانسته اند در برابر جریان تبلیغاتی صهیونیسم جهانی قدعلم کنند.

 در دانشگاه ایالتی پرتلند آمریکاهم پلیس 12 نفر را بازداشت کرد.

جوبایدن رئیس جمهور آمریکا در اولین اظهار نظر خود درباره این اعتراضات گسترده ضد صهیونیستی دانشجویان اعلام کرد در سیاست دولت آمریکا مبنی برحمایت کامل از رژیم صهیونیستی  تغییری ایجاد نخواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • اینجا «ایالات متحده اسرائیل» است!
  • زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاه‌های جهان
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • تحصیل رایگان دانشجوی اخراجی آمریکایی در ایران؛ کدام دانشگاه‌ها صف کشیدند؟
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا