Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:12:39 GMT

از سرگیری پروازها میان ایران و عراق از فردا

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۲۹۳۳

از سرگیری پروازها میان ایران و عراق از فردا

به گزارش تابناک به نقل از بغداد الیوم، ناصر حسین بندر الشبلی، وزیر حمل و نقل عراق امروز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که شرکت خطوط هوایی عراق پروزهای خود به جمهوری اسلامی ایران (تهران و مشهد) و بالعکس را از فردا دوشنبه مورخ ۲۰۲۰/۱۰/۱۲ از سر می گیرد.

در این بیانیه آمده است: این تصمیم پس از کسب موافقت رسمی از سوی سازمان هوایی ایران اتخاذ شد و پروازها از بغداد و نجف به سوی مشهد و تهران و بالعکس انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه همچنین با اشاره به اهمیت پروازها میان عراق و جمهوری اسلامی ایران بر لزوم انجام پروتکلهای بهداشتی تاکید شده است.

بر اساس این گزارش، پروازهای میان ایران و عراق از تاریخ ۲۰۲۰/۹/۲۵ تا ۲۰۲۰/۱۰/۸ به درخواست رسمی مقامات جمهوری اسلامی ایران به حالت تعلیق درآمده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی قربانی محمدرضا شجریان جریمه کرونایی محمدعلی پورمختار پروازهای خارجی ایران و عراق علی قربانی محمدرضا شجریان جریمه کرونایی محمدعلی پورمختار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • چرا سفر «نیچروان بارزانی» به ایران مهم است؟
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است