Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کابینه نتانیاهو اعلام کرد که تل‌آویو با فروش جنگنده‌های اف ۳۵ آمریکا به قطر مخالفت خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گفت که اسرائیل با فروش جنگنده های اف 35 به قطر از سوی آمریکا مخالفت خواهد کرد.

ایلی کوهین گفت اسرائیل با هرگونه قرارداد فروش جنگنده های اف 35 آمریکا به قطر مخالفت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت این مخالفت را ضرورت حفظ برتری نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه اعلام کرد. کوهین که با رادیو ارتش رژیم اسرائیل سخن می گفت، در پاسخ به سئوالی درباره گزارش خبرگزاری رویترز مبنی بر درخواست رسمی یک کشور عربی حاشیه خلیج فارس از آمریکا برای خرید جنگنده های اف 35 گفت اسرائیل حتما با چنین قراردادی مخالفت خواهد کرد، امنیت و برتری نظامی ما در منطقه مهمترین مسائل برای ما هستند، منطقه ما هنوز به سوئیس تبدیل نشده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

گزارش های رسانه های هفته پیش از درخواست قطر از دولت آمریکا برای موافقت با فروش جنگنده های اف 35 پیشرفته به دوحه خبر داده بود. منابع متعددی گفتند دولت قطر رسما خواستار خرید جنگنده های اف 35 شده ولی هنوز مشخص نشده است که دولت قطر چه تعدادی از این جنگنده های پیشرفته را خواستار است.

رسانه های آمریکایی اعلام کردند که قرارداد پیشنهادی هرگز به این اشاره نکرده است که قطر به توافقات عادی سازی روابط میان کشورهای عربی و رژیم اسرائیل خواهد پیوست.

قرارداد فروش جنگنده های اف 35 و تحویل آن به سالها مذاکره نیاز دارد که این مسئله به هر دولت جدید در کاخ سفید زمان کافی برای توقف هرقراردادی در این زمینه را می‌دهد، قراردادی که به موافقت کنگره هم نیاز دارد.

دبی میزبان خواننده صهیونیست؛ شاهزاده اماراتی بانی کنسرت‌های اسرائیلی در ابوظبی

  در نشانه دیگری از اینکه حاکمان امارات متحده عربی، دروازه های عادی سازی روابط را در تمام زمینه ها به روی اشغالگران سرزمین فلسطین گشوده اند و تنها آن را به عادی سازی روابط محدود نکرده اند، یک خواننده صهیونیست به دعوت یکی از شاهزادگان اماراتی به ابوظبی رفته است.

این اقدامات نشان می دهد که حاکمان امارات عزم خود را برای وادار کردن جامعه این کشور به عادی سازی روابط تحت فشار خفقان و سرکوب جزم کرده اند.

  عومیرآدام خواننده اسرائیلی سفر خود به امارات را با دیدار از شیخ نشین دبی آغاز کرد و پس از آن به ابوظبی رفت، دیداری که بعد از گذشت کمتر از یک ماه از امضای توافقنامه ننگین سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی انجام شد که این سفر به تمایل حاکمان امارات برای تسریع روند عادی سازی در تمام زمینه ها که فراتر از تصورات است، اشاره می کند.

همسویی کامل امارات و عربستان در مواضع خصمانه علیه ملت فلسطین

بر اساس آنچه تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد، دعوت از این خواننده اسرائیلی از سوی شیخ حمد بن خلیفه آل نهیان یکی از شاهزادگان اماراتی و سولی وولف رئیس اقلیت یهودیان مقیم امارات انجام شده است.

این خواننده اسرائیلی هنگام ورود به دبی به منزل شیخ اماراتی رفت و از کنیسه ای که اقلیت یهودیان در دبی اداره می کنند، هم بازدید کرد.

این خواننده اسرائیلی تصاویر وویدئویی از حضور خود در امارت دبی منتشر کرد. آدام مدعی شد که با مردم جذابی دیدار می کنم که مردم اسرائیل را دوست دارند. بر خلاف این  ادعا، فضای رعب و خفقانی که آل نهیان بر مردم امارات حاکم کرده اند، به شهروندان اجازه هرگونه اظهارنظری بر خلاف نظر و خواسته حاکمان امارات را نمی دهد و  اخیرا هم رسانه ها از جریمه سنگین هرگونه اظهارنظر و موضع مخالف علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

خواننده صهیونیست در تحلیل خود از سفر به امارات گفت من افتخار می کنم که سفیر موسیقی و هنر در امارات هستم، جایی که امید در دنیای بهتر، بدون جنگ و بدون تروریسم(مقاومت علیه اشغالگری) است.

گزارش‌ها نشان می دهد که این خواننده صهیونیست کنسرت‌ هایی را در امارات برگزار خواهد کرد. بر اساس گزارش منابع صهیونیست، آدام اولین روابط خود را در دبی پایه ریزی می کند که به آینده تجاری و هنری آن اشاره می کند، ولی نمی داند که شهروندان اماراتی چگونه با خواننده اسرائیلی رفتار خواهند کرد به ویژه در صورتی که کنسرتی را به زبان عبری که برای اماراتی ها شناخته شده نیست برگزار کند.

مقامات امارات و بحرین روز پانزدهم سپتامبر گذشته( سه شنبه 25 شهریور)توافقات عادی سازی روابط را با بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی در باغ کاخ سفید در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امضا کردند. امضای این توافقات، خشم و انزجار فلسطینیان در سطح رسمی و مردمی را به دنبال داشت به طوری که آنها این توافقات را خیانت و دشمنی با ملت فلسطین قلمداد کردند.

در پی امضای این توافقات، برخی از تمایل کشورهای عربی دیگری در حاشیه خلیج فارس برای امضای توافقات سازش با رژیم صهیونیستی و تسریع روند عادی سازی در تمام زمینه ها چه اقتصادی، نظامی و امنیتی، فرهنگی و هنری خبر داده بودند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اخبار آمریکا اخبار قطر اخبار امارات اسرائیل اخبار آمریکا اخبار قطر اخبار امارات فروش جنگنده های اف فروش جنگنده های اف 35 خواننده اسرائیلی خواننده صهیونیست عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی حاکمان امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، امشب هم تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو دست به تظاهرات زده‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده این شهرک‌نشینان معترض از نتانیاهو خواسته‌اند که توافقی را برای مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه امضا کند.

علاوه بر این صهیونیست‌های معترض در این تظاهرات پرشمار خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی و برکناری نتانیاهو شده‌اند.

همچنین رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که صدها معترض صهیونیست نیز در برابر محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «قیساریا» دست به تظاهرات زده و خطاب به نتانیاهو شعار داده‌اند: پیش از اسیران به محل اقامتت بازنگرد.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضایی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6090398

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد